joakimahj Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Har det kommet en ny patch som heter 3.1.0 ? Isåfall så får ikke jeg lastet den ned, kan noen hjelpe meg?
nagina Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Har du fått noe når du started WOW? Prøv å gjøre det først.
joakimahj Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Skrevet 20. mars 2009 Har du fått noe når du started WOW? Prøv å gjøre det først. Har prøvd, det kommer bare (Downloading new patch after exiting World of Warcraft,) men jeg har prøvd og exite WoW mange ganger. Men det går ikke.
nazrm Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Nei, det har ikke kommet en ny patch (3.1), men predownload har startet. Det vil si, den laster ned deler av 3.1 patchen nå så du slipper å laste alt på patchdagen.
kafan Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Står fortsatt ved kommentaren. Om downloaderen har startet eller ikke er ikke viktig. Patchen har ikke kommet og vet ikke folk det, vet de ikke at den er ment å komme i april så følger de ikke med. Følger de ikke med beskriver det dem i en viss grad, men nm.
Hel Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Står fortsatt ved kommentaren. Om downloaderen har startet eller ikke er ikke viktig. Patchen har ikke kommet og vet ikke folk det, vet de ikke at den er ment å komme i april så følger de ikke med. Følger de ikke med beskriver det dem i en viss grad, men nm. Er ikke alle som spiller hver dag, eller hver uke for den saks skyld. Til hver større patch pleier det å komme falske patchnotes og tilsvarende rykter. Her går selv garvede spillere fem på gang etter gang. Det er ikke bare lett å holde seg oppdatert
Cpt Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Holder man seg til patchnotsa som Blizzard gir ut, så slipper man å gå på en vals. Uansett så kan det ikke være så vanskelig å holde seg litt oppdatert på wow-europe, eventuelt logge inn på WoW å sjekke om man automatisk starter å laste ned en patch, gjør man ikke det, så har det heller ikke kommet noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå