Benbjo Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har tenkt til å lære meg C++ og C#. Java og vanlig C kjenner jeg fra før, så trenger ikke noe som tar alt helt fra scratch. Hvilke bøker er å anbefale? Kunne også tenkte meg å lære meg PhP. Litt utenfor kategorien, men sleng gjerne med forslag til bøker til PhP også. Siter Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har du forsøkt det store internettet? Siter Lenke til kommentar
SåTykk Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Accelerated C++ er veldig bra. http://www.acceleratedcpp.com/ Siter Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Har du forsøkt det store internettet? Ja, men jeg liker å ha noe håndfast å lese i. Liker ikke å lese fra monitor. Siter Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har tenkt til å lære meg C++ og C#. Java og vanlig C kjenner jeg fra før, så trenger ikke noe som tar alt helt fra scratch. Hvilke bøker er å anbefale? De pleier å kunne svare på dette. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.