Gå til innhold

avinnstalerte msn, eller?


Anbefalte innlegg

Evening.

 

Her om dagen klikket msn. Det gikk rett og slett ikke å logge på (dette gjaldt kun meg på min maskin). Jeg bestemte meg for å slette windows live messenger og innstalere en eldre versjon (ettersom en eldre versjon krever når du innstalerer de at man sletter den nyeste versjonen på pcen). Vel, jeg får rett og slett ikke slettet msn. Jeg har fjernet msn mappen på hardisk C, jeg gått via kontrollpanel -> fjerning av maskinvare- slettet alt som har noe med windows live messenger å gjøre, men fortsatt kommer samme feilmelding opp om at "en nyere versjon er allerede innstalert på maskinen". Når jeg prøver å innstalere windows live messenger kommer det og opp at den nyeste versjonen allerede er på pcen. Men finner den ikke noe sted! Er (desverre) vista jeg har.

 

Hjelp ville vært fabelaktig! Gått/sittet uten msn i noen dager nå, og helgen nærmer seg :>

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at du hadde en aller nyeste MSN versjonen? Hvis du har det så gå på google og søk:

"Remove MSN 14" uten ""

 

Hadde du ikke den nyeste da må du fjerne noe som heter Live.

Du kan også prøve å kjøre installasjons filen for å så fjerne det (tror det er mulig)

Lenke til kommentar
er selve problemet at msn ikke fungerer? om så e, er du åpen for alternative msn klienter?

 

jeg har tatt til nødløsning med web messenger. men her om dagen kom det opp en melding når jeg logget på om at pålogging var utilgjengelig for øyeblikket. det ble et langt øyeblikk, og når ingen av mine kompiser fikk samme melding bestemte jeg meg for å gjøre noe med det.

når jeg starter maskinen starter også windows live messenger, så det er jo tydelig at programmet ikke et slettet.

Lenke til kommentar

Takk for svar guys!

 

skal se hva jeg får til i morgen kveld, ettersom det begynner å bli sent. Jeg søkte på det du sa, og fant en guide som virket avansert nok iallefall :p

 

Når jeg prøver å innstalere live messenger 9.0 som er den nyeste og den jeg allerede har, får jeg ikke noe alternativ som sier at jeg kan slette den som er på pcen. Det som også er rart nå er at jeg ikke får opp noe treff når jeg søker på ting som "msn, live messenger, 9.0" i Startsøk. En skulle jo tro programmet ikke var på pcen lengre.

Lenke til kommentar

Men husk det det jeg skrev du skulle søke på kun gjaldt hvis du hadde den nyeste versjonen av msn ;)

Og hvis du lurte på hvordan den så ut? Så har den personlig bilde på venstre side i MSN samtalene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...