Ravis Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal kjøpe nytt kompaktkamera, og er ute etter det kameraet som best oppfyller disse kriteriene Prioriterte egenkskaper: 1. God bildekvalitet - Et must at bildekvaliteten god.. 2. Vidvinkel - Jo mer jo bedre, men ikke hvis det går på bekostning av bildekvaliteten 3. Så lyssterkt som mulig, helst f2.8(eller bedre om det finnes) 4. Lite i størrelse(tynt) 5. Bør være så raskt som mulig(jeg ønsker ikke noe tregt kamera) Jeg er vant til speilrefleks og Canons L-objektiver, men jeg vet at jeg ikke kan forvente for mye av kompaktkamera. Pris er sekundært, dog uten at det trenger å koste skjorta. Kjekt om videoen er i litt høyere oppløsning enn VGA. Også kjekt om det er vanntett, men jeg ofrer ikke bildekvalitet og vidvinkel på bekostning av dette.
k-ryeng Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Panasonic LX3, eneste som tilfredsstiller disse kravene. Er ikke supertynt, men samtidig beste som er... Bra bildekvalitet, raw og 24-60mm f/2-2.8 er nøkkelspesifikasjoner.
Ravis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 (endret) Panasonic LX3, eneste som tilfredsstiller disse kravene. Er ikke supertynt, men samtidig beste som er...Bra bildekvalitet, raw og 24-60mm f/2-2.8 er nøkkelspesifikasjoner. Takker og bukker!!! Da blir det sikkert så enkelt at jeg kjøper dette Hrm... finner det ikke i produkguiden Får sjekke diverse nettbutikker da. Endret 19. mars 2009 av Ravis
k-ryeng Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 https://prisguiden.no/product.php?product_id=98755
Ravis Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 https://prisguiden.no/product.php?product_id=98755 Takker igjen... Tabbet meg ut ved å spesifisere 3x som minimum zoom for søket mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå