Gå til innhold

Amobil.no: Bilder på forsiden vises ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere forsatt sliter med det så kan dere prøve å gå på startmenyen->Run/kjør -> så skriver dere "CMD" -> deretter så skrivere dere "ipconfig /flusdns"

Kan kanskje hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til start>kontroll panel>nettverk>lokal tilkobling>egenskaper>internet protokoll (TCP/IP)>egenskaper>Bruk følgende DNS server adresse>fyll inn Open DNS>OK>OK>lukk de øvrige vinduer.

post-73461-1237655888_thumb.jpg

Skrevet

Problemet lå hos Tele2, og ingen andre bredbåndsleverandører hadde dette problemet med DNS. Så det er nok Tele2 som har fikset problemet, enten ved å bruke mer oppdaterte DNS-servere eller ved å bare rette på akkurat dette. Fint å høre at det fungerer :)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Har også uninett, og har ikke sett et bilde hos dere på uker. Alle andre web sider fungerer, så problemet ligger nok hos dere og ikke Tele2.

Endret av ooofredrikooo
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå er problemet tilbake igjen. Ser ingen bilder. KAN DERE IKKE FÅ FIKSA DET J*VLA PROBLEMET?

Jeg vet jeg blir sur, men det er slik jeg er. Når Uninett også har problemet, ligger det ikke hos Tele2 - det ligger hos dere.

• 1 måned senere...
Skrevet

Kan fort skyte inn at jeg har samme irriterende problem. Noen ganger (som oftest) så vises ikke bildene på tek.no, spillverket etc eller i prisguide. Veldig irriterende når man har lyst å se bilder av produktene, men neida...

ISP'en er Agder Breiband.

Vent nå litt...

Mens jeg skriver denne posten har jeg imellomtid prøvd opendns. Ser ut til at det funker :) Bildene er på plass. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...