Gå til innhold

kamera med "autofire"?


Anbefalte innlegg

Jeg ser etter er lett kompaktkamera som tar nye bilder så lenge jeg holder nede "knipse"knappen. Jeg har denne funksjonen på speilrefleksen min, så lenge det er ledig minne i bufferet i alle fall.. men jeg trenger et lett kamera med samme funksjon, eventuelt at det går an å sette kameraet til å ta bilder hvert 2/5/10. sekund eller lignende i menyen. Film er ikke aktuelt da jeg ønsker høyere oppløsning enn 1080P.

Har noen et forslag til kamera? blits er ikke nødvendig,men heller ingen ulempe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser etter er lett kompaktkamera som tar nye bilder så lenge jeg holder nede "knipse"knappen. Jeg har denne funksjonen på speilrefleksen min, så lenge det er ledig minne i bufferet i alle fall.. men jeg trenger et lett kamera med samme funksjon, eventuelt at det går an å sette kameraet til å ta bilder hvert 2/5/10. sekund eller lignende i menyen. Film er ikke aktuelt da jeg ønsker høyere oppløsning enn 1080P.

Har noen et forslag til kamera? blits er ikke nødvendig,men heller ingen ulempe.

Mange kameraer har timelapse i hvert fall, jeg vet i hvert fall at Nikon S5XX-serien har det, men mange andre også. Seriefoto har også flere modeller, hva er prisrammen?
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
tja, si det. Fint om det koster under 2000. Det viktigste er egentlig vekt og kvalitet på bildet.

 

kjøp et casio kamera det min exfh20 kan ta 40 bilder i sekundet og koster 3700 pluss et hav av andre intresange funksjoner får også biliger emodeler som tar 30 bilder i sekundet. til cirka 3000 får du casio fc100. strålende highspeed kamera med opp til 1000 bilder per sekund i lav oppløsning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...