Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Hei skal lakkere mitt Antec 300 inni. Fant ikke noe svar på dette i de andre trådene så jeg spør her! 1. Må jeg pusse ned innsiden (den er helt glatt) eller er ikke dette nødvendig. 2. Om jeg må pusse ned innsiden så har vi noe 1200 våtslipe papir eller hva det heter kan jeg bruke dette? 3. Funker det bra og bruke Biltema spray? 4. Hvor mange lag grunning trenger jeg? 5. Er dette alt jeg trenger: Spray Grunning (Pussepapir) Mvh Christian ANTEC 300 link! Endret 18. mars 2009 av Reiland93
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville gått over med pussepapir først for å få en "ru" overflate så lakken setter seg bedre. deretter ville jeg hatt 1 lag grunning og deretter et par med lakk
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville gått over med pussepapir først for å få en "ru" overflate så lakken setter seg bedre. deretter ville jeg hatt 1 lag grunning og deretter et par med lakk Kan jeg bruke det pussepapiret jeg har?
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 du kan jo ta en tur innom biltema eller nermeste byggevarforhandler de pleier og ha godt utvalg av pussepair det koster ikke mange kronene heller.
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nei, det bør være en del grovere - typ 600. ok du kan jo ta en tur innom biltema eller nermeste byggevarforhandler de pleier og ha godt utvalg av pussepair det koster ikke mange kronene heller. Skal innom der idag! da går jeg for 600, hva heter den typen pussepapir? Endret 18. mars 2009 av Reiland93
WheelMan Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 (endret) Mulig du tar kjapt over med 600 først, og 400 etterpå - har en visjon for meg at det gir et bedre resultat. Merk, det er ikke stort du trenger - det trenger ikke rive i huden når du drar fingrene over etter du har pusset med sandpapir Endret 18. mars 2009 av WheelMan
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Mulig du tar kjapt over med 600 først, og 400 etterpå - har en visjon for meg at det gir et bedre resultat. Merk, det er ikke stort du trenger - det trenger ikke rive i huden når du drar fingrene over etter du har pusset med sandpapir kk, hvor mye spray tror du jeg trenger? hvor mange bokser..
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 ville kjøpt 2-3 stk med farge og 1 med grunning...
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 (endret) ville kjøpt 2-3 stk med farge og 1 med grunning... kk, er første gang jeg gjør dette.. hvor mye skal jeg ta på hvert lag? EDIT: Må også vite hva den typen pussepapir heter.. Endret 18. mars 2009 av Reiland93
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 når d begynner og lakere ville eg bare spraiet på så det så vidt dekker første laget du må passe på så det ikke begynner og renne. når jeg lakerer pleier jeg og "støv" lakere med bokser så jeg kan lakere mange flere lag en det som er "normal" pleier og få et godt resultat.
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 når d begynner og lakere ville eg bare spraiet på så det så vidt dekker første laget du må passe på så det ikke begynner og renne. når jeg lakerer pleier jeg og "støv" lakere med bokser så jeg kan lakere mange flere lag en det som er "normal" pleier og få et godt resultat. Okei Men er det hobbylakk jeg skal bruke? BILTEMA HOBBYLAKK
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Ja og nei. den fungerer fint. men personelig ville jeg brukt lakk spøyte for resultatet blir mye bedre.
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Ja og nei. den fungerer fint. men personelig ville jeg brukt lakk spøyte for resultatet blir mye bedre. Jeg har desverre ingen lakksprøyte..
WheelMan Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Må huske at det er stor forskjell på forskjellige leverandører o.l. - anbefaler deg å google litt før du kjøper, jeg gikk på en smell der.
Heyhåhaha Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 da funker det nok med bokser.. ok da går jeg for det! men det var våtslipepapir?
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Nei, jeg ville brukt tørt men da er det lurt og ha trykkluft i nærheten så du kan blåse vekk støv og drit når du pusser..
Petter Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 men det hjelper med trykkluft:) og en annen ting når du skal lakere er at du ikke har det kaldt eller i et rom hvor det er mye støv som sirkulerer rundt. ca 20 grader er passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå