mgrrrr Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 noen som kan forklare meg hvordan jeg skal får lyd fra Sony DAV-DZ660W hjemmekino til digitaldekoder (tv) og ekstern blueray spiller? Det er ikke vanlig rød & hvit phono ut.
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Jeg vil tro at du kobler HDMI fra bd-spilleren inn på reciveren, og så HDMI fra reciver til TV.
mgrrrr Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Jeg vil tro at du kobler HDMI fra bd-spilleren inn på reciveren, og så HDMI fra reciver til TV. Det er bare 1 hdmi på spilleren, håpløst. + scart, 1 optisk, og 1 digital koaks
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Har bd-spilleren optisk utgang? Btw, hvordan er lyden og kvaliteten på oppskalerte dvd filmer på det annlegget? Og btw, topic sier DAV-DZ860 mens i tråden sier du DAV-DZ660. Hva er rett?
mgrrrr Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Skrevet 18. mars 2009 Har bd-spilleren optisk utgang? Btw, hvordan er lyden og kvaliteten på oppskalerte dvd filmer på det annlegget? Og btw, topic sier DAV-DZ860 mens i tråden sier du DAV-DZ660. Hva er rett? Jeg er godt fornøyd med anlegget, bra bilde og god lyd, når sikkert ikke opp om man er en hifi-dude, men holder til mitt bruk Ser jeg har rotet litt her ja, det skal være DAV-DZ660 Bd spilleren har optisk ut
Kontorstol Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Ok, i såfall må du koble optisk fra bd-spilleren til annlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå