Gå til innhold

Retunerer til AoC :)


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg var så heldig og fikk kreft her for 3-4 uker siden, så da vil jeg mest sannsynlig få en god del "fri tid" iår. Så derfor vil jeg teste ut AoC igjen.

 

Jeg har ikke spillt siden Juli ifjor så er svært rusten.

 

Så vidt jeg husker har jeg en 54 Tempest of Set og en 44 Guardian.

 

Er disse klassene forsatt spillbare?

 

Jeg må nok starte en ny klasse sånn at jeg kommer inn i systemet igjen, men kan jo være greit og vite om de forsatt er brukbare.

 

Spillte også på Fury, er den servern forsatt populær?

 

jeg har aller mest sannsynlig ingen Guild der lenger, så om dere har en grei guild til meg stiller jeg gjerne opp. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Jeg var så heldig og fikk kreft her for 3-4 uker siden, så da vil jeg mest sannsynlig få en god del "fri tid" iår. Så derfor vil jeg teste ut AoC igjen.

 

Jeg har ikke spillt siden Juli ifjor så er svært rusten.

 

Så vidt jeg husker har jeg en 54 Tempest of Set og en 44 Guardian.

 

Er disse klassene forsatt spillbare?

 

Jeg må nok starte en ny klasse sånn at jeg kommer inn i systemet igjen, men kan jo være greit og vite om de forsatt er brukbare.

 

Spillte også på Fury, er den servern forsatt populær?

 

jeg har aller mest sannsynlig ingen Guild der lenger, så om dere har en grei guild til meg stiller jeg gjerne opp. :p

 

Hallo ! Håper du er på bedringens vei !

 

Fury er meget populær og man blir grisebanket ganske ofte hvis man ikke er litt opps ;) Det er spenning 24/7 ;)

 

Bli med i guilden vår da vel ! http://www.aocnorskefolk.com/ Ta kontakt med fyren på rekrutteringssia ;)

Lenke til kommentar

Ja, har allerede skrevet en liten søknad.

 

Første intrykket av guilden var utrolig bra.

 

Skal nok gå bra med meg, men tar 5-9mnder før jeg er 100% frisk om alt går etter planen.

 

Uansett, ser ut som en guild man kan ha mye moro i :D

 

Sikkelig gira på AoC nå :) Må desverre ligge på sykehuset frem til fredag (Cellegift-behandling)

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Jeg var så heldig og fikk kreft her for 3-4 uker siden, så da vil jeg mest sannsynlig få en god del "fri tid" iår. Så derfor vil jeg teste ut AoC igjen.

 

Jeg har ikke spillt siden Juli ifjor så er svært rusten.

 

Så vidt jeg husker har jeg en 54 Tempest of Set og en 44 Guardian.

 

Er disse klassene forsatt spillbare?

 

Jeg må nok starte en ny klasse sånn at jeg kommer inn i systemet igjen, men kan jo være greit og vite om de forsatt er brukbare.

 

Spillte også på Fury, er den servern forsatt populær?

 

jeg har aller mest sannsynlig ingen Guild der lenger, så om dere har en grei guild til meg stiller jeg gjerne opp. :p

 

Velkommen tilbake!;)

 

Ja, vill si ToS og gurdian er fine klasser.

Spørs hva spille typen din er. Om du er healer eller tank? Om du er PvP eller PvE;)

Gurdian soleklart Tank og funker best i PvE

ToS = Healer og Over powerd atm. Kan oneshotte clohte;) (Har en pvp lvl 4).

 

The Covenant Of Mor'Di leter altids etter modne personer.

Er en topic på Age of conan forumet om guildet vårres om det høres fristende. Du kan også gå på www.mordi.net.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...