Gorguss Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 #2VIDEO 1.1.3 Aniketos(Force Commander) vs Kakheimba(Ravener Alpha) Trykk på linken for å komme til video: http://www.wegame.com/watch/Aniketos_FC_VS_Kakheimba_RA/ Dette er en ordentlig spennende match mellom to dyktige spillere. Aniketos spiller Space Marines og er rank 38, Kakheimba er utfordrer og spiller Tyranids med rank 32. Vil tyranidsvermen til slutt oversvømme de kraftige Space Marines, eller vil de ble slått tilbake av deres ustanselige vrede? Kan en Predator ta en oppgradert Carnifex? Mer om dette og mye annet i videoen. Er du en dyktig Dawn of War 2 spiller og mener at vi burde kjøre en gamecast om en av dine store kamper, send meg en melding så kanskje vi lager en. Send oss gjerne tilbakemeldinger på hva dere vil ha mer av, eller hva dere vil ha mindre av. Dersom noen ønsker den originale replayen så er den lagt til som vedlegg. Aniketos_vs_Kakheimba.zip
Jext Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Denne var mye bedre enn den forrige og veldig underholdende å se på. Jeg husker Aniketos fra CoH, sinnsykt god spiller. Tror jeg skal teste litt Ravener Alpha selv fremover, om jeg spiller nids pleier jeg å kjøre Hive Tyrant. Er så mange som whiner om at Ravener er ubalansert så må nesten prøve selv. Ser gjerne på flere om dere skal lage nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå