Gå til innhold

Guide Forum


Anbefalte innlegg

Jeg foreslår at moderatorene her på Hardware.no forumet lager en ”Guider” kategori. Jeg er selv moderator på iMesh (fildelingsprogram )sine forumer og der foreslo jeg det samme, det virker veldig bra! I løpet av uker fikk vi mange gode guider som vi la ut og som jeg tror har vært til stor hjelp for mange.

 

Guidene blir skrevet av hvem som helst som har lyst til å lære bort noe de kan om. Brukere kan skrive guider og sende dem til moderatorene som vurderer om det er bra nok og retter feil. Er det en god guide postes den i forumet. KUN moderatorer kan poste nye topics i guide forumet.

 

Dette ville spare alle her på hardware.no forumet for mye bry. Er det noen som lurer på noe kan de først sjekke guide forumet og hvis de ikke finner svar der kan man poste.

 

Ideer til guider kan være:

- Overklokking

- Data ord og utrykk

- Hvordan installere Windows

- Introduksjon til Linux

- Hva skal man huske på eller hvite før man bygger PC

- Hvordan bruke forumet… :smile:

- Case Modding

- Hvordan få mest ut av din maskin

- Kjøp av PC

- Tips og Triks

+++ Masse mer, så lenge du er god på noe datarelatert kan man sende inn en guide som kan bli til glede for andre.

 

Jeg håper at dere kommer med tilbakemeldinger, kanskje dette forumet blir en realitet? :roll:

 

-Goof

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner hva du mener med at det har gått i glemmeboka, har aldri sett den FAQen jeg :lol:

Men en FAQ er vel ikke det samme som en guide... Og jeg tror at når det ligger i forumet vil det få mye mere oppmerksomhet.

Joda, men det spørs hvordan det skal "ligge" på forumet.

Linux delen av forumet har nå opprettet sin FAQ-thread, som kan være en del av løsningene.

 

Men så har vi jo en guide(www.hardware.no/guider) side allerede.

Så, jeg vil vel tro at den er det som er meningen at som skal brukes.

 

OG, hvis du/og andre har lyst til å skrive et eller annet for Hardware.no eller noen av de andre i communitiet så tror jeg du bare skal ta kontakt via adressene i Kontakt-sidene (nederste linja).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...