Bjonski Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes det er idiotisk med slike abonnement som starter uten at du har valgt det selv. De tar det som en selvfølge at du vil spille videre, derfor tar de vare på Visa informasjonen din, og trekker automatisk. Du bestemmer jo selv hvor lenge visa informasjonen ligger tilgjengelig.. Jeg fjerner alltid Visa info etter at jeg har betalt for a måned.
Crenos Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Hvordan klarte du å betale 1000kr når du forhåndsbestilte spillet uten å få det med deg? Eller fikk du ikke denne spilletiden gratis? Hvordan kan det foresten være "sure penger", når det er evigheter siden du brukte disse pengene, uten at du engang husker det? Jeg har ikke vist at jeg har betalt 120kr hver mnd...eneste jeg brukte Visa på var å betale 3dagers forsprang. Men ut at jeg viste det har de trekt meg i ca 1 år nå. Det var jo bare flaks at jeg logga inn i dag på accounten min får å se om de var oppe å gikk forsatt. Så jeg kaller det sure penger når de har trukket meg hver mnd. Å jeg har ikke spillt en gang. Hadde samme med WoW. Betalte for 5 måneder jeg ikke har spilt. Sendte helt enkelt mail til de og forklarte at jeg sluttet å spille for 5 måneder siden og fikk pengene refundert. easy workingz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå