mungo Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Jeg flashet biosen og nå restarter pcen ett til to sekunder etter at jeg trykker på powerknappen. Det går med andre ord så fort at skjermen er svart hele tiden. Jeg har XFX nForce 680 LT Sli hovedkort. Har testet å resette cmos ved å flytte på jumperen uten hell. I manualen står det ingenting om at jeg må ta ut batteriet når jeg gjør dette. Jeg antar at så lenge jeg ikke klarer å komme inn i bios så er det irrelevant. Trenger jeg ny bios-brikke fra leverandør eller bør jeg benytte anledningen til å få meg nytt hovedkort ? Akkurat det siste alternativet frister noe sykt siden de to viftene på hovedkortet gjør meg gal!
Gavekort Skrevet 16. mars 2009 Skrevet 16. mars 2009 Hva skjer med at BIOS-oppdatering har blitt en rutine? Anyways: Kan du ikke hente BIOS fra en floppy eller CD?
mungo Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde mine grunner til å flashe bios, men det er ikke det som er problemet her Jeg har testet å laste ned iso-image fra xfxforce.com som skal settes inn i maskinen når den starter opp, men den tar den ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå