Gå til innhold

Minibærbar med touchscreen


Horge

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe en minibærbar. Antatt bruk er primært surfing fra sofaen, men ser også for meg at den håpefulle kommer til å bruke den til sin lek med bokstaver.

 

Ser at det er modeller med touchscreen, eller berøringsskjermer som sprakradet sikkert vil kalle det, på trappene, og kan ikke nekte for at det teknofile i meg kjenner dragningen mot en slik.

 

Er det noen som har prøvd disse skjermene, og kan si noe om opplevelsen og nytten av touchscreen? Selv ser jeg for meg at det blir mye gimmick i starten, men at etter hypen har lagt seg, så er det mest barna som synes det er gøy med å tegne i paint rett på skjermen - hvilket for øvrig forsvarer prisen for min del. Hva gjelder pris, så er det aldri gøy å betale for mye, men pris i seg selv er ikke noe stort tema her.

 

Noen som har forslag på hvilken modell man evt bør satse på? Har lett litt rundt på nettsjappene, uten å se at noen har fått inn modeller med touchscreen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HP ligger langt fremme på touchscreen-satsingen med sin TX-serie, de får du ned i 12,1".. Har prøvd disse og de funker bra, men de støtter ikke multitouch..

Ja, har myst litt på disse, og de ser unektelig tøffe ut. Eneste er at jeg tror de blir veldig overkill sett opp mot behovet.

 

Jeg ser vel egentlig heller for meg noe på rundt 10", basert på atom eller tilsvarende cpu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...