Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Onanere daglig, skadelig?

Gjest Alex299

Anbefalte innlegg

Gjest Alex299
Skrevet

Jeg lurer da på en ting, jeg har nå onanrt daglig helt til jeg får utløsning i ca 2uker(i strekk).

men nå begynner det å gjøre litt vondt i magen, så jeg lurer da på om dette er skadelig?

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette, men tror dette er riktig ;)

Håper på seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Alex299
Skrevet

Ok, så da er det bare å fortsette da? kan altså ikke ha noen innvirkning på sæden, hvis jeg skal ha barn noen gang o-l.? evt. andre bivirkninger?

Skrevet

Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen.

Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter.

Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen.

Skrevet
Magesmertene vil forsvinne om du øker til 1 gang per 3. time, dette vil sørge for at kroppen gir fra seg næring samtidig som den tar inn ny, noe som vil beholde balansen.

Overskuddet av protein i kroppen du får ved å spise et måltid og IKKE onanere og dermed kvitte deg med proteinet som sæd hovedsaklig består av vil du få alt for mye protein, noe som vil føre til smerter i tarmveggen. Dette kan kjennes ut som magesmerter.

Det er kritisk viktig at du runker minst hver 3. time om du kjenner smerter i magen.

Sinnsykt lættis! :rofl:

Jeg har runket 4 år i strekk og jeg har aldri hatt problemer med magen så det er neppe det. ;)

Gjest Slettet-QjT4b9
Skrevet

4 ÅR? Er ikke det litt slitsomt da? Fy faen kuken din nå jo være ei skinnlørv av en rosin nå :D

Skrevet
4 ÅR? Er ikke det litt slitsomt da? Fy faen kuken din nå jo være ei skinnlørv av en rosin nå :D
Ikke sånn ;P Jeg har runket så og si en gang om dagen og enda litt til i 4 år. På samme måte som trådstarter har runket en gang hver dag i 2 uker.
Skrevet

Wank i vei det. Er IKKE skadelig. Smerter i magen kan komme av helt andre ting, eller at du rett og slett anspenner magen når du wanker. Bare prøv å ikke få gnagsår på kølla, da dette kan skje om du napper for ofte. Høres svært lite koselig ut.

Skrevet

Om pikken skulle ha fallt av så hadde min gjort det for leeeeenge sidan, har ronka no i 24 år til saman :D Einaste bivirkningane som kan komme er smerte i penisen etter runde nummer 6 :p

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...