Gå til innhold

Prog til benchmarking av mus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et program for å teste mus? (data-mus da - :wink: ) Jeg tenker på oppdateringsrate og slikt.

Jeg har en Logitech Cordless Mouseman Optical. Noen som vet noe om denne? Ja, jeg skal se etter på Google :p men jeg bare spør i tilfelle jeg ikke finner noe. Slipper da å poste enda en melding. Her er et bilde av musa:product-974508.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flottings! Takk for tipset. Var ikke vanskelig å finne det. Fant ut at musa mi har en frekvens på ca 50Hz på det meste. Er det bra (duger det til spill)?

[edit]Jeg synes det duger helt knallbra til spill.[/edit]

Skrevet

Hvis dere vil ha høyere rate på musa, bytt fra USB til PS2, det er et raskere grensesnitt, funker best på mx300 da du ikke har masse ekstraknapper du trenger å josse med, får da 210 med min :p

Skrevet
Hvis dere vil ha høyere rate på musa, bytt fra USB til PS2

Jeg har musa koblet til PS2. Men så begynner jo musa mi å dra på åra også. Tror det var den første trådløse og optiske musa fra Logitech.I hvert fall en av de første. Kjører dere med Logitech sine drivere eller de innebygde i XP?

Skrevet

hvor kan jeg hente ned programmet som øker sample raten på musen da?

vet den finnes et sted.. sitter og søker på google nå.

Skrevet
Kjører dere med Logitech sine drivere eller de innebygde i XP?

Jeg bruker ihvertfall ikke Logitech sine drivere - alt ble bare tull med de, så jeg sletta de, og nå bruker jeg bare de som er innebygd i XP.

Fungerer like greit det synes jeg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...