juleskinke Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 heisann når jeg kjører ca 20 sec med bonn gass begynner den å fuske. så den dauer viss jeg gir bonn gass igjen. håper på svar snarest
Stubba Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 Hatt akkurat samme problem med mopeden min, dysa var for stor, men når jeg stilte på tomgangsskrua fungerte den bedre. Prøv å still på den litt ( om det fins på atv da :S ) Hvis ikke bytt dyse/slange som mest sannsynelig er for stor.. Som regel hender det når man prøve å trimme... Hva slags ATV har du? kan jo sjekke ut litt mer for deg om du forteller hva slags ATV det er, og tar ett bilde av dysa de..
juleskinke Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Skrevet 13. mars 2009 okei da skal jeg stille på tomgangskrua å se om det hjelper atv en er av type zla 200cc
Stubba Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Gjør det, men når du stiller på den så vær veldig forsiktig og bruk god tid, på min måtte jeg være veldig varsom for å finne riktig. Måtte ha den så lavt at den stoppa etter en stund med tomgang også, fordi jeg hadde alt for stor dyse.. Fungerer ikke det, så prøv å bytt til mindre dyse, det koster ikke mye! - Det kan også være noe dritt i luftfiltre og sjekk om plugger osv sitter ordentlig fast! Endret 14. mars 2009 av zumey
.Butthead. Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hva har tomgangs skrua med at den før ut når han gir full gass? Har du hatt den lenge? Skjedde det helt plutselig eller har den alltid vært sånn? Kjøpte du den nye fra forhandler? Sikker på at du ikke mente blandingsskrua? Endret 14. mars 2009 av .Butthead.
juleskinke Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Skrevet 14. mars 2009 Hva har tomgangs skrua med at den før ut når han gir full gass? Har du hatt den lenge? Skjedde det helt plutselig eller har den alltid vært sånn? Kjøpte du den nye fra forhandler? Sikker på at du ikke mente blandingsskrua? kjøpte den for fire måneder siden helt ny.og den ble sånn helt plutselig
.Butthead. Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Lever den inn der du kjøpte den da, de skal gjøre det gratis.
Stubba Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Hva har tomgangs skrua med at den før ut når han gir full gass? Sånn var det med meg, den fuska sykt i full gass, og så stilte jeg på den og det fungerte helt perfekt : - ) Men som sagt, det var hvordan JEG løste MITT problem som høres ut som nøyaktig det samme
Stubba Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Lenge siden du har skrevet noe nå... Fått ordna ATV'n? Er innterisert i å finne ut hva det var med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå