Gå til innhold

Hjelp med å finne en bra cpu?


Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg å finne en prosessor?

trenger ikke no suuuuper prosessor men må ha en som er god til spillng å kan holde en stund:)

 

amd har maaange billige på komplett som er Triple-Core 2,3Ghz osv, å det hørest jo kjempe bra ud:) men eg har ikkje så mye peiling på sånne ting så det kan kanskje dere hjelpe meg med:)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg å finne en prosessor?

trenger ikke no suuuuper prosessor men må ha en som er god til spillng å kan holde en stund:)

 

amd har maaange billige på komplett som er Triple-Core 2,3Ghz osv, å det hørest jo kjempe bra ud:) men eg har ikkje så mye peiling på sånne ting så det kan kanskje dere hjelpe meg med:)?

 

Hvor mye penger har du tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg å finne en prosessor?

trenger ikke no suuuuper prosessor men må ha en som er god til spillng å kan holde en stund:)

 

amd har maaange billige på komplett som er Triple-Core 2,3Ghz osv, å det hørest jo kjempe bra ud:) men eg har ikkje så mye peiling på sånne ting så det kan kanskje dere hjelpe meg med:)?

 

Hvor mye penger har du tenkt å bruke?

 

 

 

helst ikke mer en 1000

men er det sånt at en triple-core prosessor på 2,3 ghz er bedre vis den koster mer???

Lenke til kommentar

Du må ha et hovedkort også - har du det. Ellers er det beste og billigste trekjerners nå AMD PII710 som koster over 1000,-. Spør du meg er denne prosessoren det beste du kan kjøpe under 1000,-. Da kan du også kjøpe et billig AM2 eller AM2+ hovedkort til rundt 4-700,- feks noe så enkelt som dette. Putter du på feks et HD 4850 til rundt 12-1300 drar du brukbart med spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...