Gå til innhold

Forum med sensur av meninger.


Anbefalte innlegg

Uttrykket "å kaste bensin på et bål som vil brenne" kommer her til sin sjeldne fulle rett.. Har forsøkt å argumentere med trådstarter i bøtter og spann.. og vet at ethvert utspill blir som sukkertøy til et sultent barn.

 

Mitt inntrykk så langt, er at trådstarters diskusjoner har kun to attraktive etterstrevende ønskede utfall.. Enten så har vedkommede rett, eller så har vedkommede rett..

 

Enten så tar alle andre feil, eller så tar de fullstendig feil.

 

 

-Patience.

 

Her diskuterer du person fremfor sak. Det strider vel mot forumreglene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uttrykket "å kaste bensin på et bål som vil brenne" kommer her til sin sjeldne fulle rett.. Har forsøkt å argumentere med trådstarter i bøtter og spann.. og vet at ethvert utspill blir som sukkertøy til et sultent barn.

 

Mitt inntrykk så langt, er at trådstarters diskusjoner har kun to attraktive etterstrevende ønskede utfall.. Enten så har vedkommede rett, eller så har vedkommede rett..

 

Enten så tar alle andre feil, eller så tar de fullstendig feil.

 

 

-Patience.

 

Her diskuterer du person fremfor sak. Det strider vel mot forumreglene?

 

Nei, det gjelder i politikk og samfunn.

Lenke til kommentar
Uttrykket "å kaste bensin på et bål som vil brenne" kommer her til sin sjeldne fulle rett.. Har forsøkt å argumentere med trådstarter i bøtter og spann.. og vet at ethvert utspill blir som sukkertøy til et sultent barn.

 

Mitt inntrykk så langt, er at trådstarters diskusjoner har kun to attraktive etterstrevende ønskede utfall.. Enten så har vedkommede rett, eller så har vedkommede rett..

 

Enten så tar alle andre feil, eller så tar de fullstendig feil.

 

 

-Patience.

 

Her diskuterer du person fremfor sak. Det strider vel mot forumreglene?

 

Nei, det gjelder i politikk og samfunn.

 

Så da får jeg lov å beskrive mitt inntrykk av personer på dette forumet?

Lenke til kommentar

Denne tråden faller på sin egen urimelighet.

 

Ingen grunn til å fortsette en diskusjon basert på grunnlaget "å ta noen" for å tilfredstille sine egne lyster. Hadde trådstarter nå, og tidligere vært konstruktiv og ute etter positiv vinning fremfor å spre negativitet og kverrulanse, hadde saken vært en annen.

 

Jeg oppfordrer POE/trådstarter til å klage på meg til forumstyret. Dette gjøres til fortrinnsvis til DOTTEN (https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=15355) via PM eller annen kontaktform.

 

Denne klagen blir 100% rettferdig behandlet.

 

All videre korresponanse som går direkte på meg skal tas opp med nevnte ovenstående person.

 

 

Tråden stenges!

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...