Gå til innhold

Er BMW en religion eller en livsstil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er BMW en religion eller en livsstil?

 

Noen vil si ja takk begge deler, bla. jeg...

 

:woot:

 

Tja... det er vel bare at nå har Ascona og Granada rånerne fått så mye penger at de kan kjøre BMW i stedet :lol:

Litt synd egentlig, for før så var BMW et litt staselig bilmerke.

 

Topic: Om det kan kalles religion eller livsstil å kjøre fram og tilbake foran den lokale rutebilstasjonen med sin senka BMW kan nok diskuteres.. Livsstil går vel, men fy f*** så dårlig den er :roll:

Get a life!

Lenke til kommentar

BMW er definitivt en bil ja. Men nå må man ikke glemme at ikke alle BMW'er er senka og fungerer som rånebiler. Jeg for min del hører sikkert til den litt eldre garde her på forumet med mine 30 år, men kjører selv en BMW 520iA 99 mod. Men den er ikke senka og er slettes ikke noen rånebil, men derimot en bil som har utseendet med seg og komfort som tåler sammenligning med det meste.

 

Jeg synes det blir litt feil å fremstille alle BMW'er som rånebiler, noe jeg har sett at mange gjør her på forumet. Jeg har også lagt merke til at mange ikke liker "pappaguttene" som kjører rundt i BMW'ene sine, men heller foretrekker sin egen 1985 mod. Volvo 244, og prøver å fremstille Volvoen sin som en bedre bil. Kan det være litt misunnelse ute og går her? Jeg bare undrer. Men ta det med ro. Tiden kommer nok da dere også får råd til å kjøpe en BMW eller hva det måtte være som frister. Men inntil da synes jeg man bør holde seg for god til å rakke for mye ned på andre biler enn den man har selv (og personen som kjører den).

 

BMW er og blir en bra bil, basta.

 

NB! Gleder meg til den nye 5'ern kommer. Får ikke råd til den med det første, men en sånn en skal jeg ha. Hvis det da selvfølgelig ikke kommer noe annet som frister mer, men i skrivende stund blir det BMW neste gang også.

Lenke til kommentar

Mamma har en Bmw 520i, 98 modell, og hun ene vennina henners mener at hu ikke vil bli sett levende i en slik bil, herre gud, hun syns det var pakkis eller mafia bil, så det ville hun ikke bli sett i, så hu ville heller sykle til jobb, en å sitte på med mamma...(hu jobber på en skole)

 

520i er abselut ikke noen mafia bil eller hva dere kaller det, ikke noen råne bil heller!

 

Er lei av alle som sier at det er kebab traller, det er faktisk noen av de beste kjøre egenskapene og sportslige biler du får, som standard liksom ;)

Lenke til kommentar

Jeg har også lagt merke til at mange ikke liker "pappaguttene" som kjører rundt i BMW'ene sine, men heller foretrekker sin egen 1985 mod. Volvo 244, og prøver å fremstille Volvoen sin som en bedre bil. Kan det være litt misunnelse ute og går her? Jeg bare undrer.

 

Jeg tror nok det har heller noe med at man har noe som man kan kalle sitt eget og som ikke fattern kan inndra når porchen har 4 flate hjul etter hytteturen i påska og når mor sitt pilleforbruk har gått over styr..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Før var BMW en allright bil men etter at den ble såpass "billig" og en vis samfunsgruppe som kjører rundt i den vil jeg ikke ha BMW lengre. Det er dessverre veldig mye feil med E39 serien og det er mye feil på E46 serien og. Det er små feil som irriterer livet av deg. Ikke noe alvorlig men de er der.

BMW er fine biler ja, men den er ikke annonymt og den luksusriøse som var før er helt borte :grumpy:

 

 

De bilene som er beskyttet etter min mening er SAAB og littegrann VOLVLO. Det er ikke så veldig mange som kjører rundt med C70,senka,19",anlegget på fult,småryps ombord og samfunnsgruppen som jeg nevnte tidligere er ikke eiere av bilen. Kan ikke si det samme om cabriolene til BMW. Det kryr av de. Enten det er nye eller gamle, så kryr det av de med "feil" sjåfører :evil:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det har heller noe med at man har noe som man kan kalle sitt eget og som ikke fattern kan inndra når porchen har 4 flate hjul etter hytteturen i påska og når mor sitt pilleforbruk har gått over styr..

 

Så hvorfor ikke bare innrømme det da. Herregud, min første bil var en -77 modell Ascona B. Det tok lang tid før jeg fikk en bil jeg var stolt av, men jeg tålte da å se at andre hadde bedre og finere biler enn meg uten at jeg syntes deres biler var noe dritt. Og det er helt klart at fine biler trekker damer, men ærlig talt... er slike damer så veldig interessante? Er de interessert i deg eller bilen din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...