Gå til innhold

Thomson 32" LCD-TV "32N90NH22N"


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Lurer på om noen har erfaring fra denne lcd tven:

 

Thomson 32" LCD-TV 32N90NH22N : http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...wUAAAEOefQs9Q46

 

Koster 2999,- akkurat nå og tilbudet varer bare til torsdag og jeg må bestille på nett pga varemangel i butikk...

 

Skal bare brukes til digitalt tv signal via scart inngang, bruker lyses altibox med vanlig dekoder..

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok.. Men siden det er såpass billig så kan det vel ikke være så veldig dårlig kjøp for et 32"tv.. tvet skal nemlig stå i en kjeller leilighet som skal være møblert, så det er ikke jeg som skal pine meg igjennom et dårlig bilde, og det skal vel være mulig og kalibrere bildet litt bedre enn hva du får opp første gang..

 

Men er det noen som har sett akkurat dette thomson tv?

Lenke til kommentar

Sannsynligvis ikke verdens beste TV, men sannsynligvis den beste TV-en du får til den prisen nå. Selv Teco er dyrere. Normal pris på Thomson-TV-en hos Elkjøp ser ut til å være 700 kr dyrere. 2999 er et godt kjøp.

 

Thomson er et fransk elektronikkfirma med lang historie. Thomson har aldri vært markedsledere her på berget eller et premiummerke, men OK rimelig merke på Elkjøp etc. Jeg har ikke sett denne TV-en, men jeg har sett noen Thomson bilderørs-TV-er opp gjennom årene, og de har vært helt greie, tildels meget bra.

 

Enten 3000 kr er en bagatell for deg, eller om du skal ha TV til 3000 og ikke er villig til å strekke deg mye oppover, hvorfor ikke slå til og se hvordan den er? Siden du handler på nett og ikke har muligheten til å se den før du kjøper, så har du 14 dagers returrett, dersom du ikke liker bildet eller ikke vil ha den, uansett grunn. Du må riktignok betale returfrakt dersom du benytter returretten.

Lenke til kommentar
tvet skal nemlig stå i en kjeller leilighet som skal være møblert, så det er ikke jeg som skal pine meg igjennom et dårlig bilde,

Til det bruket høres det helt greit ut. Og det sier jeg som er leieboer. ;)

 

Hvis du kjøper den, si fra hvis du synes bildet er overraskende bra. :)

Lenke til kommentar

Poenget med angreretten er at du skal kunne prøve varen, men du må kunne returnere den "i tilnærmet samme mengde og stand". Men de kan komme til å protestere dersom du "har tatt den i bruk som din egen" og brukte den svært mye i 14 dager før du returnerer den siste dagen.

 

Men TV-en er sannsynligvis OK. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Har selv vurdert å kjøpe denne. Så den utstilt i butikk. Selve tv ser bra ut. Men gir et forferdelig bilde. Farve gjengivelsen er veldig unaturlig. Rød farven var blass og rosa skjær. Spurte i butkken om den ikke var stilt inn. De sa at dette var det beste de hadde klart å få til. Sammenlignet med andre tv rett over i pris, var denne veldig dårlig. Kostet på en 1000 lapp til for å få en brukbar tv. Styrunna.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har kjøpt denne TV'en igår, satte den opp og den funker helt fint. Butikkene justerer på innstillingene på slike lokketilbud, bare for at den ikke skal se like bra ut som de andre TV'ene, for å kunne selge en dyrere tv i stedet.

Men til de som har kjøpt denne TV'en har jeg et spørsmål. Det er en USB inngang på siden av TV'en. Hva er den til? Finnes det en bruksannvisning som kan gi info om hva den er til og hva den kan brukes til?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har kjøpt denne TV'en igår, satte den opp og den funker helt fint. Butikkene justerer på innstillingene på slike lokketilbud, bare for at den ikke skal se like bra ut som de andre TV'ene, for å kunne selge en dyrere tv i stedet.

Men til de som har kjøpt denne TV'en har jeg et spørsmål. Det er en USB inngang på siden av TV'en. Hva er den til? Finnes det en bruksannvisning som kan gi info om hva den er til og hva den kan brukes til?

 

BULLSHIT. butikkene stiller ikke de dårligere. butikkene stiller alle tvene opp i kontrast og lys pga for mye butikklys fra taket som ødelegger bildet på tvene. pga det skrues alt opp på tvene

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har kjøpt denne TV'en igår, satte den opp og den funker helt fint. Butikkene justerer på innstillingene på slike lokketilbud, bare for at den ikke skal se like bra ut som de andre TV'ene, for å kunne selge en dyrere tv i stedet.

Men til de som har kjøpt denne TV'en har jeg et spørsmål. Det er en USB inngang på siden av TV'en. Hva er den til? Finnes det en bruksannvisning som kan gi info om hva den er til og hva den kan brukes til?

 

BULLSHIT. butikkene stiller ikke de dårligere. butikkene stiller alle tvene opp i kontrast og lys pga for mye butikklys fra taket som ødelegger bildet på tvene. pga det skrues alt opp på tvene

 

 

Har du noen gang fått tak i fjernkontrollene på tv'ene som er utstillt, og sett på innstillingene på billigtv'er og de andre?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har kjøpt denne TV'en igår, satte den opp og den funker helt fint. Butikkene justerer på innstillingene på slike lokketilbud, bare for at den ikke skal se like bra ut som de andre TV'ene, for å kunne selge en dyrere tv i stedet.

Men til de som har kjøpt denne TV'en har jeg et spørsmål. Det er en USB inngang på siden av TV'en. Hva er den til? Finnes det en bruksannvisning som kan gi info om hva den er til og hva den kan brukes til?

 

BULLSHIT. butikkene stiller ikke de dårligere. butikkene stiller alle tvene opp i kontrast og lys pga for mye butikklys fra taket som ødelegger bildet på tvene. pga det skrues alt opp på tvene

 

 

Har du noen gang fått tak i fjernkontrollene på tv'ene som er utstillt, og sett på innstillingene på billigtv'er og de andre?

 

Ja har gjort det en del da det er jeg selv som stiller inn tvene her på jobben;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Har også kjøpt denne TV'n. Noen som vet hvordan man aksesserer USB? Det står ingenting i manualen som fulgte med...

 

Tror den ikke har særlig funksjon..

 

Forresten, kan du teste ut noe på ditt tv..

 

Når di skrur på tv på input hdmi 1. Må du velge zoom variant for hver gang da eller husker tven siste innstilling fra sist tven ble skrudd av?

 

Hos meg må jeg nemlig zoome inn til riktig 16:9 format hver gang jeg skrur på tv. Dette skjer ikke på de andre inputene, men bare hdmi input...kan du teste på din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...