joakimahj Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Hei, jeg lurte på hvordan man kan lage et trykkespill som f.eks nordicmafia, jeg har ikke så lyst til og lære og scripte, men hvis det er mulighet for og kopiere script, setter jeg pris på det, men vet dere ossen jeg kan lage et trykkespill som det, setter stor pris for det, takk på forhand!
Sjark Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke om det finnes en ferdig motor for dette, selv om de kansje burde være det i.o.m at de fleste sånne spill har veldig mange likheter. Det kan være du er heldig og finner et script liggende, men tviler på at det fungerer akkuratt som du vil uansett, så du kommmer nok ikke noen vei uten en del kunskaper innenfor PHP/mysql eller ASP.net eller lignende serverside språk.
Gjest Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Du er ikke den første som spør: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ert+mafia+spill
L4r5 Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Uansett så må du lære deg PHP eller lignende Endret 10. mars 2009 av Lars
Fredrik Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hvis utviklingen i tråden skal være å kalle andre for kjønnsorganer så kan jeg like greit bare stenge den med en gang. Tre innlegg fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Endret 10. mars 2009 av fredrik
Simen Løkken Skrevet 10. mars 2009 Skrevet 10. mars 2009 Er det en eller anna bande som driver å terroriserer nettet med denne type forespørsler om dagen? Det går jo ikke en uke uten at en eller annen person - blottet for kunnskaper om HTML, CSS, PHP, SQL eller hva det måtte være, skal lage seg et mafiaspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå