Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What the fuck. For 15 minutt siden satt Lene å sa at ho ikke angret på noe hun hadde sagt, og nå sitter hun å unnskylder seg og er lei seg.

Skrevet

Enig Pirja. Men blir for dumt at de skal få sååå skyldfølelse og vil bli tilgitt og unnskylder, når lene sa for 10min siden at hun ikke angrer. Herregud, møt konsekvensene.

Skrevet
Er det Triana sier skuespill eller ''real'' feelings mon tro?

Herregud, Triana har rett, men hun høres så dum ut :p

Man ser at hun ser på manuset vært femte sekund :p Hun er ikke den beste programlederen, men har skjerpet seg mye i det siste :D

Skrevet (endret)

Hvis Nanna kommer inn som sist gang hu gikk ut flyr jeg i flinter. Liten sjanse for det heldigvis :)

Lurer på hva den gjennomsnittlige bh-størrelsen er nå som nanna røyk :p

hahah

Endret av Andie93
Skrevet

Haha, fyyy faen. Lene sier Margrethe er falsk. Men hun sitter selv å sier hun ikke angrer å smiler. 10min senere legger hun seg paddeflat.

Skrevet
Lurer på hva den gjennomsnittlige bh-størrelsen er nå som nanna røyk :p

Den gikk sikkert opp en cup ;)

Jeg satt alene og smilte når Triana snakket, for det var ikke vanskelig å skjønne hvor det bar !

Skrevet (endret)

Hun virka jo oppriktig forbanna da, så det var nok en del feelings inne i bildet også. Møkkafolk fortjener å høre at de er møkkafolk!

EDIT: Triana that is.

Endret av LyleScott
Skrevet

Nå er den gamle jentegruppa som har stått så sterkt helt siden starten i ordentlig trøbbel. Lene og Noor har sikre partnere, men de er i undertall og kan bli et enkelt bytte for en jente med fredning hvis de andre går sammen. Oh happy days!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...