Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg trodde den kom til å bli skikkelig oppskrytt, men det virket jo som litt heavy-stuff de drev på med da! Under dyna og gjorde diverse. Spent på imorgen altså. ^^

Jeg lo godt da jeg så fjesene til William og Petter når de snek på :D

Hvordan trodde du sex mellom to jenter foregikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trodde den kom til å bli skikkelig oppskrytt, men det virket jo som litt heavy-stuff de drev på med da! Under dyna og gjorde diverse. Spent på imorgen altså. ^^

Jeg lo godt da jeg så fjesene til William og Petter når de snek på :D

Hvordan trodde du sex mellom to jenter foregikk?

Leste du innlegget mitt?

Jeg trodde det kom til å bli skikkelig oppskrytt, med at de bare tok litt på hverandre o.l.

Gz.

Skrevet

Jeg ler meg ihjel av stupfulle Noor og William som skal prøve å ha en samtale :!:

For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger.

Skrevet
Hoho, gleder meg til kveldens episode. Det blir bra saker. Jeg elsker trynene til William og Petter når de smugtitter.

Totally agree! :D

Skal på jobb i kveld da, så jeg får se kveldens episode på web-tv når jeg kommer hjem.

Digger at TV3 legger ut hver episode for streaming på web-tv, det eneste er at det kan bli litt buffring av og til hvis det er mye trafikk...

Skrevet

Fikk sett episoden nå, ingen sexxxxx, skuff azz. ;)

Var jævlig bra når william og petter snek seg inn, haha, flira godt da. Gleder meg til kveldens. :D

Gjest medlem-77217
Skrevet
Jeg ler meg ihjel av stupfulle Noor og William som skal prøve å ha en samtale :!:

For øvrig er vel Lene fremdeles helt psycho. Håper virkelig de får lov å fortelle om brevet etter at Benedicte velger.

Haha, alt William sa var bare mumling :p

Skrevet (endret)

Dette er første gang jeg gleder meg til en episode. Trynene til William og Petter er verdt å droppe CL for :p

"Som å sende en 5 åring inn i en godter-butikk uten penger"

Jeg lo

Endret av Wikipedersen
Skrevet
Weee :D!!!! fælt til tung pusting fra Noor og Therese under dyna :D!!! Gleder meg as xD

Seriøst? Du kunne jo høre faking på lang avstand..

Alt de gjør for penger.....

Syntes ikke at det var faking..

Ikke vanskelig å lage stønning som høres ekte ut. Mange gutter tror jo også damer stønner så høyt i virkeligheten. Nei, det der var overdrivelse til de grader! Men men får vente å se da :p

Skrevet

Håper de ikke får lov å fortelle om brevet jeg, slik at Lene ryker rett ut! :)

Skrevet

Why not? Blir jo driit bra tv.

Skrevet

Why not? Blir jo driit bra tv.

Blir irriterende tv ;) men jo , ombestemte meg, bedre å se når lege skjønner at hun har dritet seg ut ;)

Skrevet

Haha, you won't believe it!

Kampreferat fra kampen mellom Barca - Chelsea:

Eto'o vender opp og druser til på halv volley fra distanse. Skuddet går et par meter utenfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...