Gå til innhold

Stavanger-treff tråd nr..?


Anbefalte innlegg

du kan sende til de som har vært med på tidligere treff, bl. annet hille, araigne, vegard_, deviant, pallesen, anderssb.

 

Og flere som har meldt sin interesse tidligere;

Carny, torvald, MrLee, AnewZ.

 

Veldig flott! Da er vi 8 personer, til nå. Hvis vi klarer å sette en grense til 15 personer hadde det vært greit, da ikke fly-bridgen er så altfor stor(en plass jeg regner med de fleste vil benytte). Men er flere enn totalt 15 som er interiserte, kan vi alltids ordne det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres spennede ut, hvis det passer seg (kona jobber en del på kvelden, det gjør jeg også, men jeg kan velge og vrake jobb på kvelden) Litt penger er jo greit, bare det ikke blir for dyrt. Jeg har en annen i familien som også muligens kunne tenke seg å bli med.

 

Få fastsatt en dato så får vi se om det passer.

Lenke til kommentar

Takk for PM'en Oyjorn. Jeg er med. Få en dato nokså kjapt, så jeg kan holde av den dagen. Er keen på å komme igang etter en lang pause fra foto i vinter. En liten hake er vel prisen. Jeg er villig til å betale, men ikke for mye. Så lenge båten går seint(5-10knop) eller opp i plan(80% av toppfart->)vis båten kommer i plan. Så går det lite bensin. Noe mellomting så sluker den værre enn amerikanske storbilder.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Det kunne vært artig dette, ja, men det er veldig avhengig av både dato og kl. slett.

Hvis det er ønskelig med flere triggerhappy amatører/fotografer så kan jeg nevne dette for fotogjengen på folken i kveld.

De har allerede tatt seg en tur inn i lysefjorden. Det var tidlig en søndagsmorgen, og da er det sjeldent jeg er med på noe som helst, heh :)

Lenke til kommentar
Noe mellomting så sluker den værre enn amerikanske storbilder.

 

Hehe, pappa har en av dem også. :p En Cadillac Eldorado '76 ;)

 

Jeg ringer ham nå, og kommer med rapport etterpå. Men går det fint om turen blir i ferien? Eller vil dere ha den i Mai/Juni? Det er mest sannsynelig å få ham med i ferien.

 

Fett at så mange vil være med!

 

Carny: for min del må det bare komme flere. Da blir summen på hver enkelt mindre, og sannsynligvis morsommere.

Lenke til kommentar

Vel, nå har det seg slik at pappa ikke driver me taxibåt-transport lenger, og siden han ikke driver professionelt lenger kan han ikke ta betalt av passasjerer. Og hvis han da blir tatt, får han relativt stort problem, men tidsrommet som passet for ham, var i fellesferien(fra 12.juli). Om vi da skal ta en annen fototur før det? Det er jo en veldig god stund til.

Ang. pris, så sa han at det gikk ca. 1000kr diesel/t, så det blir jo en del utav det.

 

Jeg kunne godt tenkt meg et treff i slutten av mai? Mellom 10.mai-1.juni?

Lenke til kommentar
1000kr i diesel i timen?

 

Kan ikke 12.juli. Men kan godt få til en annen tur før det.

 

 

Ja, 1000kr diesel/t.

 

Trenger ikke være 12. juli, men da startet fellesferien, og fire uker derifra er det pappa har tid.

 

Forslag til location for fototur før dette? Jeg har lyst å gå en tur i naturen. No matter where, bare det er natur.

Lenke til kommentar
Jeg drar på ferie den 14.juli, blir borte i tre uker, så den siste uken kan jeg være med, men ikke på dagtid, da jobber jeg.

 

Faktisk tror jeg det er den uka det passer best for meg, og pappa også. Vi skal være på en av hyttene våre på Vier den uka. Men går det ikke ann å bytte/jobbe overtid og avspasere jobben? Når slutter du?

Lenke til kommentar

For all del, å betale diesel er det minste vi kan gjøre vis han skal kjøre oss rundt. Men det kan fort bli dyrt, litt for dyrt. Man vet jo aldri om det blir 3 timers kjøring, eller 6timer. Da er det plutselig 6000kr i drifstoff. Men blir vi 12stk så er det 500kr per person vis det blir 6000kr i drivstoffutgifter. I det høyeste laget, men det er til å godta. Så prøv å få med så mange som mulig i tilfelle. Men jeg kan ikke i fellesferien, tror vi reiser på ferie 7. juli elns.

Lenke til kommentar
For all del, å betale diesel er det minste vi kan gjøre vis han skal kjøre oss rundt. Men det kan fort bli dyrt, litt for dyrt. Man vet jo aldri om det blir 3 timers kjøring, eller 6timer. Da er det plutselig 6000kr i drifstoff. Men blir vi 12stk så er det 500kr per person vis det blir 6000kr i drivstoffutgifter. I det høyeste laget, men det er til å godta. Så prøv å få med så mange som mulig i tilfelle. Men jeg kan ikke i fellesferien, tror vi reiser på ferie 7. juli elns.

 

På ferie en måned? Dette er den eneste måneden pappa har mulighet, da han er bortreist ellers.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår at du setter opp noen aktuelle datoer oyjorn, så kan en moderator muligens lage en avstemning, så unngår vi for mye diskusjon frem og tilbake på akkurat det.

 

Skal snakke mer detaljert med pappa, så får jeg se hva som blir resultatet. Han er litt uklar av og til, det er ganske plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...