ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Jeg har spilt, men ikke ferdig. Jeg har kommet litt lenger siden sist jeg postet, men sender saven videre for det. Blir veldig opptatt i helgen og resten av ukene fremover. Har allerede skrevet aar for de 3 første årene så kommer med hele mest sannsynlig i morgen. Skal laste opp saven nå Værsågod- Saven Endret 17. april 2009 av Sindre :)
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Pga. at jeg har flere skoleprosjekter blir ikke aar ferdig enda. Men skal få det ferdig så fort som mulig og før du er ferdig
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 start en ny tråd med historiene.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Jeg kommer til å laste opp ett word-dokument med alt sammen, både bilder og tekst. Mye enklere.
qollies Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Var det meningen at du bare skulle spille til 1705 eller er det fordi du ikke har hatt tid?
qollies Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 (endret) Ok, men vet ikke om jeg har tid til å spille helt til 1720, får se hvis ikke får noen andre ta femten år. eller skal jeg begynne på ny og spille til 1710? Endret 20. april 2009 av Fleskeklumpen
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Prøv å spill 10 år som egentlig er planlagt. Kan hede jeg kan hoppe inn å ta 5 år senere etter hvert.
Aiven Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Det viktigste er å komme i gang med dette, ikke hvor mye hver spiller. Men hvor blir det av historiene gutter? Det blir et nokså tamt prosjekt uten!
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Skrives ferdig i dag Har masse bilde rsom skal sorteres også
Aiven Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Skrives ferdig i dag Har masse bilde rsom skal sorteres også Flott! Endret 20. april 2009 av AvieN
qollies Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 (endret) Har allerede skrevet litt historie, vet ikke hvor mye jeg skal skrive så derfor legger jeg den ut her så får dere gi en vurdering. Word dokumentet er for stort så bare legger ut hele teksten her og redigerer den bort senere. MARATHA CONFEDERACY Året er 1705, og etter at Sindre har spilt har vi klart å erobre byene hyderabad og goa. Vi er i krig med Portugal, men har klart å gjennopprette freden med mughal empire. Hovudprioriet nå fremover blir å drive ut Portugal av India slik at vi kan konsentrere oss om våre gamle fiender Mughal empire. Sommeren 1706 planlegger vi angrep på Portugal i deres eneste by i landet. Vi forbereder styrker i både Bijapur og Hyderabad og vil trolig innen 1707 ha erobret den Portugisiske byen. Økonomien holder seg stabil og ligger nå på rundt 5000 slik at vi vil ha nok penger til å holde krigføringen. Senere på vinteren 1707 Drar den samlende hæren for og slå den Portugisiske. Vi måler nesten like mange menn og det kan tyde på at det vil bli en blodig kamp. Blod,svette og tårer renner ned gjennom soldatenes kinn, solen steker og uniformene gjør det ikke noe bedre. Det eneste General kan si er at dei andre har det verre som jo er et fornuftig trekk. Dei portugiske troppene innser at dei holder på å tape, dei samler hæren sin i et siste håp om at vi skal miste moralen preget av deres antall av menn. Men etter flanking og skyting måtte dei til slutt gi tapt. Et par hus var igjen, men ble lett stormet og tatt av våre overlegne tropper. Kanonene våre klarte å få deres tropper til å miste moralen og derfor holdt det med å bare storme et hus. Statistikken så slik ut: Etter den deilige seieren, ville jeg ikke ha noen flere problemer med mysore så jeg inngikk en allianse og gav dei en liten gave slik at vi slapp å få deres store hærer innover vårt kontinent. Nå gjenstår det bare og starte opp igjen krigen med Mughal empire så får vi snart India under dets rette eier. Endret 20. april 2009 av Fleskeklumpen
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Hvilken save lastet du ned? Det siste jeg gjorde før jeg lastet opp var å ta Goa. Har lastet opp to forskjellige saver.
qollies Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Hvilken save lastet du ned? Det siste jeg gjorde før jeg lastet opp var å ta Goa. Har lastet opp to forskjellige saver. og etter at Sindre har spilt har vi klart å erobre byene hyderabad og goa. Året ar vel 1705, vinter eller sommertid.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Jeg som misforstod Jeg lager en egen tråd etterpå til AAR's
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Lager dobbeltpost så dere vet at aartråden er oppe https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13572915
magicgunnar Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Er det noen plasser ledig? Det bør absolutt være mulig. Listen over hvem som skal spille når står på toppen av tråden. Rekkefølgen på spillingen er ikke klarlagt og det er gode sjanser for at det plutselig ikke passer for noen å spille, da burde det selvfølgelig være plass til deg. Men det er vanskelig å si, kan fort ta litt tid dette spillet. Hvem er det som skal overta etter fleskeklumpen forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå