Howiey Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 Har formatert begge mine hardisker og innstalert XP på nytt. Jeg blåste også kabinettet med trykkluft så alt støvet forsvant. Passet selvfølgelig på alle vifter og slikt at ingenting ble ødelagt. Men nå fryser pcen. Variere fra 10minutt til et døgn, men en eller annen gang så stopper alt. Bilde fryser helt og musikken stopper men lager en irriterende lyd. Jeg har prøvd og ta ut en og en RAM brikke, men problemet var der på begge to. Har jeg ødelagt hovedkortet? Finnes det et program som kan sjekke hovedkortet eller noe?
Howiey Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 nå har jeg tatt ut alle kort utenom skjermkort og koblet vekk dvd rom og brenner og det er bare mus, tastatur og trådløs nettverkskort som står i usben. og nå trodde jeg problemet var løst, helt til det gikk to døgn og jeg skulle til og friskmelde maskinen så fryser den igjen. Kan hardisken gjøre det, eller er det hovedkortet evt cpu. Regner ikke med det er skjermkortet da lyden også stopper...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå