Gå til innhold

[Løst]Xbox 360 - Jasper jakten


Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

Da har jeg tatt noen stikkprøver i følgende butikker:

 

(Elkjøp Porsgrunn) - Xbox 360 Pro 007 James Bond .... 14.2A, altså ikke Jasper

(Elkjøp Skien) - Xbox 360 Pro 007 James Bond .... 14.2A, altså ikke Jasper

(Spaceworld Skien) - Xbox 360 Pro Kung Fu Panda .... 14.2A, altså ikke Jasper

(Gamestop Porsgrunn) - Xbox 360 Pro Halo Wars bundle .... 14.2A, altså ikke Jasper

(Gamestop Skien) - Xbox 360 Pro Halo Wars bundle .... 14.2A, altså ikke Jasper

(Expert Porsgrunn) - Xbox 360 Elite .... 14.2A, altså ikke Jasper

 

post-23807-1236545815_thumb.jpg

Har bare sjekket etter strømforbruket bak. Har lest at det kan være Jasper sjøl om det ikke står 12.1A, den eneste måten å sjekke 100% er vist å se på strømkontakten (men da må man åpne boksen).

 

... vil ha en Jasper nå. Har en bunke med spill her som kjeder seg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siba i Kiellands Hus (Oslo) har fått inn nytt sortiment med Xboxer(De sa de fikk de inn nå sent februar). Dro dit i dag for å sjekke ut, men viste seg at hvertfall elitene var av Falcon-typen.

 

Lot: 09x Manufact. Date: 2008/11/6(US dato)

 

holdt på å kjøpe når jeg så det, da jeg har lest at LOT 0843x og manufact. date etter 2008/10/23 skulle være nærmest garantert jasper, men ba heldigvis selgeren om å åpne boksen, og da fant jeg gode gamle 175W psu'n.

Lenke til kommentar

Var innom Game i Hegdehaugsveien (Oslo) i dag og spurte om Xbox Elite med Jasper. Selgeren sa at det var bare å vente på Resident Evil-pakken som kommer i morgen. Jeg var i utgangspunktet motvillig til å kjøpe den pakken fremfor en vanlig Elite pga rødfargen, men da sa selgeren at i Europa vil Resident Evil-eliten vil være i vanlig sort farge. Hvis så er tilfelle frykter jeg at Microsoft putter eldre Falcon-modeller inn i pakken. Vel vel, vi får vente og se til imorgen, skal ta en tur innom for å få meg en titt på PSU'n =)

Lenke til kommentar
Var innom Game i Hegdehaugsveien (Oslo) i dag og spurte om Xbox Elite med Jasper. Selgeren sa at det var bare å vente på Resident Evil-pakken som kommer i morgen. Jeg var i utgangspunktet motvillig til å kjøpe den pakken fremfor en vanlig Elite pga rødfargen, men da sa selgeren at i Europa vil Resident Evil-eliten vil være i vanlig sort farge. Hvis så er tilfelle frykter jeg at Microsoft putter eldre Falcon-modeller inn i pakken. Vel vel, vi får vente og se til imorgen, skal ta en tur innom for å få meg en titt på PSU'n =)

 

Fikk bekreftet dette i dag, Game sitter med Xbox Resident Evil 5 Limited Edition med sorte Falcon-eliter i. Gamestop er stedet altså hvis du vil ha den røde, og jasper. (Sitter med den rett foran meg nå :D )

Endret av Kitchy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...