Gå til innhold

Leieboer vil at jeg skal åpne port til han, hva kommer han til å bruke det til?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg og Leieboeren min bruker samme nett, han vil at jeg skal åpne en port til han, men jeg veit ikke hva han skal bruk det til eller hvorfor han skal ha en port.

 

Hvis det er for eks at han skal sett opp en server er det uaktuelt fordi det tar jo en del av linja.

 

så hvis du veit hva han mest sansyneling skal bruk det til eller hvorfor han ska ha det så takker jeg for svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert p0rn... :D

 

 

Neida, spørr hvilken port det gjelder og google it.

Det kan være at han ønsker å åpne en port slik at han kan få tak i sin egen PC fra uansett hvor han her (Remote Desktop). Dette er et meget nyttig verktøy og tar ingen skade på hastigheten.

 

Så spørr hvilken port han snakker om så kan vi hjelpe deg litt mer.

Lenke til kommentar
Sikkert p0rn... :D

 

 

Neida, spørr hvilken port det gjelder og google it.

Det kan være at han ønsker å åpne en port slik at han kan få tak i sin egen PC fra uansett hvor han her (Remote Desktop). Dette er et meget nyttig verktøy og tar ingen skade på hastigheten.

 

Så spørr hvilken port han snakker om så kan vi hjelpe deg litt mer.

det er en 6112 port

Lenke til kommentar

Porten kan brukes til mye mer en spill. Port 6112 er en såkalt ureservert port som kan brukes til hva en selv ønsker feks Torrent, FTP osv ettersom hva den settes opp til.

Du burde spørre om hva den skal brukes til og om å få se applikasjonen som brukes da det er ditt nettverk som brukes. Torrent vil sannsyneligvis kvele nettet ditt hvis det er dette den brukes til og han ikke begrenser båndbredden.

Alt han foretar seg vil bli registrert på din tildelte IP adresse fra Internet leverandøren din så det er rett og rimelig at du får se hva dette er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...