Harald2011 Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har begynnt med Spriest siden jeg er en caster type og har det kjempe goy så langt.. Men lurer på om det er noen pvp vids jeg burde ta meg en titt på? jeg elsker å se på pvp vids men må ha hjelp til å finne de beste spriestene der ute.. Hadde vært fint om du kunne linke til Warcraftmovies så jeg kan laste ned så jeg får skikkelig kvalitet=) Er ikke så fan av youtube eller google. Takk på forhånd=D
Bob Dick Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Shadow Word: Dance 2 Søk deg frem på warcraftmovies.com
Hanzi. Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 http://www.shadowpriest.com/viewforum.php?...995133630eaad23 Ligger vell endel filmer her som folk har postet:) Vist du ikke har brukt shadowpriest.com før er det en kjempeside å lære ting fra. Både PVP og PVE.
WarpX Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 PVP som shadowpriest nå før patchen er bare å glemme.
Harald2011 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 PVP som shadowpriest nå før patchen er bare å glemme. Jada er smertelig klar over det=) Men finnes så mange noobs man kan leke seg med. Takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå