Gå til innhold

[Løst]BF2 - Oppstartsproblem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jess. Har vært borti problemet mine tidligere BF2-dager, men en ev. løsning har tydeligvis forsvunnet fra minnet.

Jeg installerte i går BF2 etter en lengre tids pause og fikk spilt en runde online. Skulle spilt litt igjen i dag, men spillet ville altså ikke starte. For så vidt ingen gedigen overraskelse, men like fullt litt skuffende.

Dobbelklikker snarveien, splash-screen dukker opp og ingenting skjer deretter - som vist her.

Noen som har løsningen til meg? Vrient å finne ev. løsninger rundt omkring da de fleste med lignende problem kun har trengt å fikse videodefault.con/oppløsning.

Løsning: Fjernet profilmappen under mine dokumenter, denne blir rekreert ved oppstart av BF.

Endret av Frikky
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jess. Har vært borti problemet mine tidligere BF2-dager, men en ev. løsning har tydeligvis forsvunnet fra minnet.

Jeg installerte i går BF2 etter en lengre tids pause og fikk spilt en runde online. Skulle spilt litt igjen i dag, men spillet ville altså ikke starte. For så vidt ingen gedigen overraskelse, men like fullt litt skuffende.

Dobbelklikker snarveien, splash-screen dukker opp og ingenting skjer deretter - som vist her.

Noen som har løsningen til meg? Vrient å finne ev. løsninger rundt omkring da de fleste med lignende problem kun har trengt å fikse videodefault.con/oppløsning.

Ikke godt å si men du kan jo prøve å reinstallere BF2 da... Kansje det hadde hjulpet.

Mvh ArneAustenaa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...