osmoen Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jess. Har vært borti problemet mine tidligere BF2-dager, men en ev. løsning har tydeligvis forsvunnet fra minnet. Jeg installerte i går BF2 etter en lengre tids pause og fikk spilt en runde online. Skulle spilt litt igjen i dag, men spillet ville altså ikke starte. For så vidt ingen gedigen overraskelse, men like fullt litt skuffende. Dobbelklikker snarveien, splash-screen dukker opp og ingenting skjer deretter - som vist her. Noen som har løsningen til meg? Vrient å finne ev. løsninger rundt omkring da de fleste med lignende problem kun har trengt å fikse videodefault.con/oppløsning. Løsning: Fjernet profilmappen under mine dokumenter, denne blir rekreert ved oppstart av BF. Endret 6. mars 2009 av Frikky
MrAvionics Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jess. Har vært borti problemet mine tidligere BF2-dager, men en ev. løsning har tydeligvis forsvunnet fra minnet. Jeg installerte i går BF2 etter en lengre tids pause og fikk spilt en runde online. Skulle spilt litt igjen i dag, men spillet ville altså ikke starte. For så vidt ingen gedigen overraskelse, men like fullt litt skuffende. Dobbelklikker snarveien, splash-screen dukker opp og ingenting skjer deretter - som vist her. Noen som har løsningen til meg? Vrient å finne ev. løsninger rundt omkring da de fleste med lignende problem kun har trengt å fikse videodefault.con/oppløsning. Ikke godt å si men du kan jo prøve å reinstallere BF2 da... Kansje det hadde hjulpet. Mvh ArneAustenaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå