Gå til innhold

t68 deksler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en t68 med ett ganske slitt deksel på. Jeg ha gått og spurt i forskjellige tele butikker om det går ann å skifte deksler ,, men det gjør det ikke sier de..

er det noen som vet hvordan man kjøper deksler og hvordan man tar de på...

vil helst kjøpe dekslene i en norsk butikk eller på en norsk internettside

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joa... hvertfall før :p

EMTS her i Trondheim kunne montere på et nytt deksel til deg før de gikk konkurs. Det var visst ganske vanlig sa de, og kostet 2-300 kr ferdig påmontert. Det er jo ikke "fest-på-selv-deksler", så du må nok få gjort det på et verksted.

Nå vet du at muligheten finnes i hvertfall....

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Skrevet

Greit med en bump i ny nå ne, men nå har du bumpa 3 ganger på en dag.... Så hvorfor ikke vente noen dager til å drive litt research på egenhånd før du maser mer, eller hva?

Beret

Skrevet
ingen som vet hvor jeg kan gjøre det i stavanger eller gjøre slik som jeg spurte lenger  oppe

nå må du slutte å mase så mye, du lager jo flere poster med samme emne og spammer i dine egne poster..

Så vitt jeg hvet gikk akkurat det senteret ved stavanger (EMTS-senter) konkurs, så jeg har ikke peiling på hvor du kan gjøre det nå. Men det er jo bare å levere den inn til reparasjon, så skal du høre til og få nytt hvis du spør etter det... (må betale ekstra da..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...