Gå til innhold

Bytte ut iPhone 3G - forslag til telefoner?


Anbefalte innlegg

Skal bytte ut min Iphone 3G ettersom jeg har sett meg lei av det meget enkle systemet som ikke går ann å gjøre noe med (selv med jailbreak).

 

Da kommer det store spørsmålet; hvilken mobil burde jeg kjøpe meg?

Tenk deg dette scenarioet. Du går inn i en mobil-butikk, du kan ha hvilken som helst mobiltelefon, hvilken ville du tatt? Altså.. Pris har ingen betydning!

 

Bruker den til;

- SMS

- Windows Live (Hotmail, MSN)

- Ha muligheten for å modifisere så "mye jeg vil" på den, altså laste ned tweaks o.l på telefonen

- Batteri (bare den holder 1-2 dager så er det fint :) )

- En youtube funksjon & Facebook (som faktisk fungerer iforhold til iPhone sin!)er grei å ha :)

- Kunne installere programmer osv

- Design

 

 

Bring it on :)

 

- Takk!

Endret av kiriz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det ikke haster veldig så hadde jeg kanskje venta på HTC Touch Pro 2. Ellers så er generelt Windowstelefoner svært tilpasningsdyktige. Android kommer seg jo etterhvert også.

 

Med mindre du ikke har gått lei tastaturløse telefoner ville jeg nok sett på HTC Touch HD.

Lenke til kommentar

Har gått lei av tastaturløse ja! :)

Orker ikke vente! Klarer meg ikke et sekund lengre med iPhonen, og er sulten som en ulv :D

Touch Pro 2; når kommer den sånn ca.?

 

Tenkte litt på Xperia X1, den er da ganske bra? Fikk både Best i Test i HjemmePC og 6 på amobil.no sine tester ! :)

Lenke til kommentar
Har gått lei av tastaturløse ja! :)

Orker ikke vente! Klarer meg ikke et sekund lengre med iPhonen, og er sulten som en ulv :D

Touch Pro 2; når kommer den sånn ca.?

 

Tenkte litt på Xperia X1, den er da ganske bra? Fikk både Best i Test i HjemmePC og 6 på amobil.no sine tester ! :)

 

touch pro 2 kommer til sommeren:) den blir bra!

men uansett om HD er en tastaturløs mobil så ville jeg vurdert den. Den vinner samtlige tester. Men å vente på pro 2.. om du klarer det så er det ikke negativt nei. Den er litt stor, men fullpakka med godiser!

Endret av HDlover
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er det så lurt å bytte ut iPhone like før OS 3.0 kommer?

 

Tror nok det er veldig lurt med de kriteriene han ønsker til sin telefon. Dette oppfyller ikke Iphone 2.0 eller 3.0, og det vil neppe oppfylles av Iphone 4.0 og 5.0 heller.

 

F.eks punktet "- Ha muligheten for å modifisere så "mye jeg vil" på den, altså laste ned tweaks o.l på telefonen" og punktet "- Kunne installere programmer osv" regner med han da mener ka program han vil og ikke programmene Apple vil. Da han har den siste muligheten i dag, men ikke den første.

 

Jeg ville godt for Nokia N97, det fordi jeg skal ha den selv. Men jeg hadde også ville sett på HTC sine kommende telefoner. HTC Touch HD er jo rå, men også uten taster. Slik ting er i dag, syns jeg det beste er touch kombinert med utskyvbart tastatur. Alla slik N97 og Touch Pro har.

 

Hmmm, ser at tråden er gammel, drev å søkte litt, tenkte ikke over det..

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...