Gormers Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 (endret) Så jeg har en tv stående ved siden av som jeg av og til har brukt som pc skjerm. Men nå, når jeg velger dette og trykker "apply", så stiller innstillingene seg bare tilbake til den vanlige pc skjermen av seg selv. Prøvd multiple displays funksjonen og, men får akkurat samme resultatet. Jeg har windows 7 beta, men jeg har brukt denne funksjonen tidligere mens jeg hadde win7 installert, så det burde ikke være noe galt her. Setter pris på hjelp Endret 6. mars 2009 av Gormers
BlueEAGLE Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Jeg mener å huske at den andre skjermen hopper opp når du klikker et av de valgene som ikke er "bruk kun ett display".
Gormers Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 (endret) Jeg har prøvd alle valgene men får samme resultat. Tatung er forøvrig den skjermen som pcen nekter å koble til. edit: skal sies at jeg fikk en driveroppdattering fra nvidia for ikke så lenge siden... Men dette burde vel ikke ha noe å si? Endret 6. mars 2009 av Gormers
Gormers Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Skrevet 6. mars 2009 Hei jeg fiksa det^^ Fant denne siden og valgte show desctop only on 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå