Gå til innhold

Fable II - Vi leker med dukker!


Anbefalte innlegg

Ser det er mange som vil bytte dukker til DOLLCATCHER achievementen i Fable II i denne tråden. Har irritert med over denne i lengre tid selv, de siste 10 av 1100 som gjeiper til meg, men jeg ikke har ork til å bruke masse tid på. Jeg er sikkert ikke alene =)

 

Uansett, her er forslaget: Hvis vi samler inn en komplett samling dukker til achievementen, kan denne samlingen gå runden til de som mangler. Altså, hvis en av oss har en komplett samling kan man møtes ingame, gi person #2 hele samlingen, la dem få achievementen og gir så samlingen tilbake. Rince and repeat. Høres ut som en plan?

 

Jeg kan godt stå til tjeneste å låne ut samlingen en stund, så bytter vi bare etterhvert. Først trenger vi å samle inn en av hver dukke - post en kommentar med hvilken du har en ekstra av du gjerne vil donere, og ditt livenick. Jeg kommer runden og samler inn til vi har et komplett sett. Deretter er det bare å sette seg opp på lista over de som trenger, så kommer vi runden og låner settet ut =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Kan skaffe Hammer Dolls til de som trenger :]

Dog lenge siden jeg har spilt, mulig jeg har blitt så dårlig i det at jeg ikke får tak i lengre da, men satser på at jeg kan skaffe. Rop ut om du trenger, så får de som vil ^^ (så lenge jeg gidder, selvfølglig.)

 

Og ja, som nevnt en setning eller to opp, lenge siden jeg har spilt, mulig det ikke var Hammer jeg hadde.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...