CThomassen Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Lurer rett og slett hvor jeg finner dette programmet (som følger med i Dell maskiner) og hvordan jeg skal bruke det. Dell har på hjemmesiden sin en hjelpe guide til å gjøre det, men den funker ikke (hvertfall ikke for meg, da det står at det er feil på siden). Klikk for å se om det funker for dere. Har en Dell XPS M1710 vis dette hjelper noe. Takker for all hjelp.
TRD4U Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Linken du poster funker fint for meg. Jeg får opp en side med Teknisk Brukerstøtte, hvor jeg først skal velge operativsystem, for så å gå videre med recovery. Det er jo bare å følge det som står der, og så se hva som skjer. Dersom du fortsatt sliter med linken, kanskje du skal prøve den i en annen nettleser eller på en annen maskin.
p@ge Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 denne siden virker ikke hos meg heller ( feil på siden ). men prøv dette, hold F8 inntrykkt ved oppstart ( da kommer du i sikkerhetsmodus ) da får du valget om å reparere pc'en, her kan du sikkert velge pc restore fra symantec. lykke til
morgan_kane Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 (endret) bruker ctrl+f11 på min PC under oppstart. Endret 6. mars 2009 av morgan_kane
TRD4U Skrevet 6. mars 2009 Skrevet 6. mars 2009 Bare som et lite tips, dersom du fortsatt er interessert i å se på den siden du linker til i første post, så kan du laste ned Google Chrome. Der vises siden korrekt. Chrome er forresten en meget genial nettleser som jeg kan abefale til alle. (Nå tenkte jeg meg ingen off-topic diskusjon her rundt Chrome altså, dette var kun et lite apropo.)
CThomassen Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 bruker ctrl+f11 på min PC under oppstart. Det er det som er riktig ja Fant en annen link der det funka Se selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå