Gunfreak Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Ja, jeg har faktisk ikke fått prøvd spillet, da spillet bare avsluttes om jeg prøver å gå inn på et slag eller noe sånt, og hver gang spillet CTD må jeg oppdatere spillet på nytt som tar en time. Problemet er at updaten ALDRI stopper, selv når den når 100%
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Men demoen virka helt greit? Høres utrolig kjipt ut, og det er dette som er hovedgrunnen til at jeg kjøper cdene i stedet for å laste ned spillet fra internet. Åssen PC har du?
Gunfreak Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 AMD Phemon 9850 Quad core 2 gig ram, Ati 4800 HD serien x 2 Jeg KAN vist spille kampanje, jeg KAN vist spille sjø slag, men ikke land slag
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Vel i følge minstekravene på spillesken er pcen din sterk nok til å takle spillet. Har du prøvd å oppgradere skjermkortdriverne og ta alle instillingene på det laveste? Har du googlet problemet? Hvis det skjer deg så har det sikkert skjedd med hundre andre også.
ketle Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Har du prøvd å avinstallere alt (dvs Steam, demo og spill). Deretter kjørt CC Cleaner og boota? Gjør det og prøv å installere på nytt. PS: Oppdater PC og alle drivere først. Hvilket operativsystem har du?
Gunfreak Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Alt er up to date av drivere Har vista 32bit Det mest iriternede er at hver gang jeg starter steam begynner den JÆVLA updaten og jeg må vente en time før jeg kan starte spillet
Myagos Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Merkelig, har ikke så mye erfaring med steam, men den skal ikke være sånn. Her virker den helt bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta hele dritten og installert det på nytt. Du må vel ikke laste ned hele TW hvis du sletter steam?
ketle Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Merkelig, har ikke så mye erfaring med steam, men den skal ikke være sånn. Her virker den helt bra. Hadde jeg vært deg hadde jeg sletta hele dritten og installert det på nytt. Du må vel ikke laste ned hele TW hvis du sletter steam? Nei du kan ta lokal back-up av alle spill du laster ned på Steam. Etter at du har lastet ned har du prøvd å høyreklikke på ikonet til E:TW deretter <properties<local files<verify intergrity of game cache< - prøv dette.
Gunfreak Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Etter noen spenende timer kan jeg si at å downloade spillet på nytt funka
toy_man Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 Da regner jeg med at det var en blid kar som smilte fra øre til øre? Hehehe Håper jeg ikke får samme problem :s Men BRA at det fikset seg til slutt! Selvom du har mistet mange timer kostbar spilling!
Moondawg Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Grattis! Hehe, kanskje den på forumet som har ventet lengst og mest intenst.
Myagos Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Håper jeg ikke får samme problem :s Hvis noen her mistenker at dem har samme problem, så må dem bare sjekke steam mappen og finne mappen der Empire er installert. Hvis spillet er under 14.7GB så er den korrupta.
Madeo Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Håper jeg ikke får samme problem :s Hvis noen her mistenker at dem har samme problem, så må dem bare sjekke steam mappen og finne mappen der Empire er installert. Hvis spillet er under 14.7GB så er den korrupta. Min var 14.2 elns, kanskje det er det som var problemet! anyway, laster ned på nytt nå..
Myagos Skrevet 5. mars 2009 Skrevet 5. mars 2009 Da mistenker jeg du har samme problem som Gunfreak. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå