Fosse Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hvordan kan det ha seg at jeg får koblet meg til det trådløse nettverket med wlan på mobilen, men på laptopen så får jeg bare begrenset eller ingen forbindelse? Endret 4. mars 2009 av Fosse
Ferrari-5005 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det er sannsynligvis feil passord, maskinen husker passordet fra første forsøk og du får sikkert ikke beskjed å taste passord når du skal koble den til trådløst. Slett denne koblingen fra avanserte innstillingen og prøv å koble på nytt, da får du beskjed for å sette inn passord. ops ops, gjør dette om du har Windows XP. Jeg har ikke brukt så mye Vista, men har fikset 2 maskiner med samme feil med Vista, da var det bare deaktivere og aktivere trådløs nettverkskort fra enhetsbehandling. Endret 4. mars 2009 av Ferrari-5005
Fosse Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Skrevet 4. mars 2009 Nei, passordet er ikkje feil. Og har sletta tilkoblingen mange ganger og koblet til på nytt. Nei, passordet er ikkje feil. Og har sletta tilkoblingen mange ganger og koblet til på nytt.
Ferrari-5005 Skrevet 4. mars 2009 Skrevet 4. mars 2009 hvilken OS du har og hvilken nettverkskort(type bærbar)? Du har vell oppdadert driver til kortet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå