Gå til innhold

Waterchill.....på 3Dfxcool.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DangerDen er medicore da. f.eks magnum blokkene på 3dfxcool slår DD. Og Netconnection er jo kjent for øhm "splittet personlighet" :p Svindlere kaller jeg dem selv om jeg ikke tør si det for høyt i frykt for å bli utestengt herfra. (sist jeg kalte NC svindlere fikk jeg advarsel fra en moderator om at mine innlegg ville bli redigert og at jeg kunne bli utestengt om jeg "sverta" Netconnection).

 

Forøvrig kommer det visstnok review av Waterchill på www.ocshoot.no kl 16.00 i dag. Ryktene skal jo ha det til at Waterchill blir det beste på markedet, men noen feil skal vistnok være funnet av NilsG. Uansett vi får vente og se :)

 

(ja jeg har stor tillit til Asetek)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe Danger Den-sett hos Netconnection. Hva mener du med at de ikke "tar av", Insomniac? Har du dårlige erfaringer med DD eller Netconnection?

 

dangerden er ikke det beste du får sett utifra tester, de har faktisk blitt slått av helt "ordinære" vannblokker som den i AMD pro settet 3dfxcool solgte for en stund tilbake.

 

og når det gjelder netconnection er det en med akkurat samme spørsmål i tråden her som deg.

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4541&highlight=

Lenke til kommentar
de tar alldeles ikke av,  og det gjør alldeles ikke netconnection heller

 

Vi ser at DangerDen sin Z-Chip slår Magnum blokka betydelig! Ellers så er magnum CPU blokka marginalt bedre.. vi snakker om 0.x grader her! Og det skyldes bare koppertoppen! Få tak i en DangerDen med koppertopp så skal vi se.. Har selv DangerDen og kan ikke si annet enn Hardcore.. Magnum er også hardcore. Alt det microplex tilbyr er mediocre. Jeg syns Netoconnection er veldig hyggelige og jeg har ikke hatt problemer med dem.. Forsendelsen var svært rask og kundeservicen er god. BTW: DangerDen blokkene ser 1000x diggere ut enn magnum sine.. :yes:

 

 

dangerden er ikke det beste du får sett utifra tester, de har faktisk blitt slått av helt "ordinære" vannblokker som den i AMD pro settet 3dfxcool solgte for en stund tilbake.

 

Ja, da er Magnum også mediocre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...