Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blodårer på penis


Anbefalte innlegg

Tror dette er ganske normalt, og jeg har, som sikkert veldig mange andre gutter, veldig synlige og litt store blodårer på penis når den er i erigert tilstand. Da snakker vi helst på "under"siden, den siden som peker vekk fra kroppen i erigert tilstand.

 

Hva synes jenter om dette? Med tanke på f.eks. bj, vil de bli skremt? :) Bare kom til å tenke på det mens jeg satt her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pakk en liten agurk inn i munnen, og prøv å studer den mens du suger opp og ned og leker med tunga, evt. hjelper til med en hånd.

 

Fatter ikke hvorfor noen skal bli skremt av blodårer, talgkjertler, eller hva enn det er noen mannfolk går rundt og bekymrer seg for. Det er fullstendig normalt, og hvis det er første gang jenta ser noe slikt på en penis, så har hun enten ikke sett så veldig mange, eller så har hun lukka øynene. Blir du skremt hvis ei jente har litt stor klitt, f.eks.?

 

Poenget er at hvis man skal gå rundt og være nervøs for alt mulig rart, så er det bortkastet tid å f.eks. få en bj, for da greier man ikke slappe av og nyte det.

 

Edit: Jada, jeg ser at du sier du bare begynte å tenke på det, men det virker som om veldig mange plutselig har begynt å bekymre seg for alt mulig rart.

Endret av Right
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...