Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc-en vil ikke starte, pipelyd fra strømforsyningen


Anbefalte innlegg

Hei

 

maskinen min vil ikke starte når jeg prøver å skru den på. pluss at det kommer en lys pipelyd av strømforsyningen. lampen på strømforsyningen lyser som vanlig, men alt annet på pcen er dødt. Er det noe jeg kan prøve å gjøre for å få liv i den igjen? =P ellr er det bare å kjøpe ny strømforsyning snarest mulig?=P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du kjøpt ny PC? det kan hende at delene ikke passer sammen(sjekk at sockets passer sammmen) og prøv en vask av PC og det innebærer ikke vann! bruk luft på boks :p som du kan få kjøpt på clas olhson, du kan også ta PCen fra hverandre og sette sammen igjen (sjekke at allt er koblet til riktig) om du kan det da

Lenke til kommentar

PCen er ikke ny. den er vell 3 år elns, den har funket helt fint tidligere. helt til nå når jeg kom hjem etter vinterferien og da var det ikke noe liv i den. har ikke skiftet ut noen deler i den på ett halvt år så delene skal passe sammen. men kan prøve å rense den og sjekke om alle delene er festet skikli når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar

jeg får den ikke til å funke så jeg tror jeg bare kjøper en ny strømforsyning

 

noen som har noen forslag til ny strømforsyning?

 

dette er hardwaren som er i PCen:

Pentium d 830

Asus P5LP-LE

4 GB Ram (4x 512)

Nvidia Geforce 9800 GTX

 

Jeg skal mest sansynlig oppgradere hovedkortet og prossesoren til sommeren (har ikke nok penger til å gjøre det nå).

Endret av nissn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...