Gå til innhold

Kritikk på heimesida mi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svært fin og oversiktleg! Gode menyar. Det eg meiner du kan pusse litt på er teksten på framsida. Eg ville ikkje ha kutta den opp i so mange avsnitt som du har gjort, for slik det ser ut no er det litt vanskeleg å skilje mellom avsnitt og linjeavstand. Ein annan ting du kan ordne er det at du må skrolle fleire kilometer ned for å kome til botnen av bloggsida di.

 

Alt i alt var den uansett ei av dei betre sidene eg har vitja. :)

Lenke til kommentar

1: Ved å trykke på banneret skal man komme til forsida

2: "Spør før du stjel!" ? Hva med å lisensiere under CC-lisens e.l. i stedet?

3: Hva er sidene du linker til for noe?

4: Er det nå så smart å automatisk ville lenke tilbake i hytt og pine?

5: Kort beskrivelse av kamera, ellers forsvinner poenget

6: Gjestebok: "Inneholder nå 10 beskjeder"? Men den inneholder jo 86. Den _viser_ 10.

7: På noen gallerier bruker du simpleviewer og på andre ikke?

Lenke til kommentar
1: Ved å trykke på banneret skal man komme til forsida

2: "Spør før du stjel!" ? Hva med å lisensiere under CC-lisens e.l. i stedet?

3: Hva er sidene du linker til for noe?

4: Er det nå så smart å automatisk ville lenke tilbake i hytt og pine?

5: Kort beskrivelse av kamera, ellers forsvinner poenget

6: Gjestebok: "Inneholder nå 10 beskjeder"? Men den inneholder jo 86. Den _viser_ 10.

7: På noen gallerier bruker du simpleviewer og på andre ikke?

 

1. Det kan eg få fiksa.

2. Vil du vere så snill å forklare kva det er? :blush:

3. Sidene er sider til andre hundeeigarar eg har kontakt med.

4. Ser ikkje heilt problemet med dette?

5. Det kan eg få ordna.

6. Beklager, gjesteboka har ikkje eg laga.

7. Gjekk over til simpleviewer ei stund sidan. Har planar om å lage dei andre i simpleviewer også, men det tek litt tid.

 

Tusen takk for kritikk! :)

Lenke til kommentar
3. Sidene er sider til andre hundeeigarar eg har kontakt med.
*sukk*. Ja. Det kan jeg også finne ut. Jeg er heller ikke interessert. Men det er muligens brukerne dine. Å poste det her er nyttesløst. Du skal poste det på hjemmesiden din.
4. Ser ikkje heilt problemet med dette?
Det impliserer en noe søt naivitet. Jeg er muligens av den mer mistenksomme typen, men likevel, om du åpner for noe slikt finnes det mulighet for at du kommer til å få en hel del forespørsler etterhvert. Du har ikke lyst til å legge deg ut på lange diskusjoner om hvorfor du ikke vil linke til siden deres.
6. Beklager, gjesteboka har ikkje eg laga.
Så endre skriptet elns. Bitteliten endring som skal til.
Når det gjelder den menyen du snakker om, kan jeg hjelpe deg.

Kontakt meg på PM, så kan jeg lære deg hvordan du fikser det :)

Dele her i stedet? Så kan alle dra nytte av det og verden blir et bedre sted å leve og eksploderer i farger og allsang og latter og glede og hunder og fotografi og sprudling.
Lenke til kommentar

Det var ei fin side :) Det er ikke mye jeg har å komme med, men det er et par småting.

1. Menyen din ser ikke ut til å være posisjonert riktig, den så fin ut i Opera. Men i Firefox lå den for langt ned. Menyen lå på samme linje som "Velkommen"-overskriften, og "siste nytt"-boksen blir også feilposisjonert pga menyen.

2. Siden og css-en din validerer ikke, det er ikke mye som må til, men det er verdt å fikse opp. ((X)HTML-validator og CSS-validator)

 

Ellers er det ikke mye å si på sida, keep up the good work :thumbup:

 

EDIT: La til en skjermdump.

post-94940-1236035421_thumb.png

Endret av hjahre
Lenke til kommentar
Det var ei fin side :) Det er ikke mye jeg har å komme med, men det er et par småting.

1. Menyen din ser ikke ut til å være posisjonert riktig, den så fin ut i Opera. Men i Firefox lå den for langt ned. Menyen lå på samme linje som "Velkommen"-overskriften, og "siste nytt"-boksen blir også feilposisjonert pga menyen.

Sida vert vist heilt rett både i Firefox og Internet Explorer hjå meg i alle fall. Opera har eg ikkje installert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan ha vært noe krøll med Firefoxen på Linux-distroen min, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor det er krøll når sida vises der  :hmm: . Sida vistes også helt fint i Opera. Når jeg ser på den når jeg bruker Windows er den helt fin i Opera, Firefox og IE8 :) Eneste er at IE8 har en stygg bå ramme rundt "Flinkbisk.net"-logoen. Nå har jeg ikke sett på sida ved hjelp av linux-distroen jeg bruker på en stund, så det kan hende det har ordna seg. Og i FF er det også en ramme rundt logoen, veit ikke helt om det skal være sånn, men jeg ville fiksa det. Også ville jeg fiksa det sånn at sida validerer på W3 sine sider.

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Da beklager jeg. Det lignet veldig på noe jeg hadde sett på en slik side.

 

For å komme med litt kritikk på siden din synes jeg kanskje den manglet det lille ekstra. Kunne kanskje spritet opp menyen eller forandre farger?

 

Bortsett fra dette, er det lite å utsette på siden din. Oversiktlig og fin.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...