Yogurt Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 Old? Doh..So what?!? Har foresten aldri sett den der før. Men var ikkje spesiel morsomt..(hva er morsomt med å se på at to vitt forsjellige arter har sammleie?)
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Skrevet 22. april 2003 ohh ohh ohh OOOOOLD! Les signaturen til Mukluk
b-real Skrevet 23. april 2003 Forfatter Skrevet 23. april 2003 so ? ... tror du jeg bryr meg om HAN! Nei du er jo kongen...
Lars! Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Har Heller ikkje sett han før og eg synes at han var dritbra!!!
C0bra Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Hakke sett den før, drit bra ! akkurat som når hunden til ozzy tok katta!
DummeGaas Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 (hva er morsomt med å se på at to vitt forsjellige arter har sammleie?) Det er nesten definisjonen på humor. Humor er nedbryting av det som har blitt bygget opp. For eksempel: EN MONTHY PYTHON-SKETSJ To karer i uniform står på en brygge. Den ene står stille, mens den andre hopper fram og tilbake og slår ham i fjeset med to sild. Slik holder de på en stund helt til den første tar opp EN SVÆR ØRRET og klasker til den andre slik at han detter ut i vannet. Det er dermed humor med to forskjellige arter som har samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå