Trigan Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei. Vet nå ikke hva jeg skal prøve, trenger sårt tips. Følgende: Etter et strømbrudd fikk jeg ikke signal til skjermen. Når jeg starter maskinen sendes det helt opplagt ikke noen signal til skjermen, tar jeg ut skjermkabel og setter den inn igjen får jeg kun et kort beskjed fra skjermen at den går i hvilemodus. Skjerm er ok. Skjermkabel virker - teste med annen maskin. Har først testet tre forskjellige graffikkort på det opprinelige hovekortet. Skiftet hovedkort og testet de samme tre graffikkortene (og de samme andre komponentene) med samme nedslående resultat. Til slutt har jeg også byttet strømforsyning. Ingen effekt. Hva kan jeg ha oversett? Veldig taknemmelig for et godt svar.
Trigan Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 minne og cpu? Nå er jeg ikke så veldig flink med data, men har cpu og minne innvirkning på å få sendt signal fra graffikkortet til skjemen? For jeg har brukt samme cpu og har faktisk en til liggende så det ille være en smal sak å teste, minne har jeg skiftet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå