MrAvionics Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Hei jeg lurte bare på om noen viste hva av maskinvare man trenger til å kjøre Grand Theft Auto IV på opp i mot full grafikk? Mvh ArneAustenaa
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Feilpost? Hvilken skjerm har du? Hovedkort: Asus P5Q Skjermkort: GTX285 RAM: Mukshin 4GB PC6400 Harddisk: 500GB +++ Strømforsyning: 750w+++ Skjekk litt rundt i "Hjelp til kjøp og salg av PC"-sekjsonen. Kommer 2-3 lignende spørsmål hver eneste dag, og de blir som regel alltid besvart Ett tips: Gi oss mer info om hva du har planer om å kjøre (spill, skjerm, trenger du mus/tastatur/høytalere, lagringsplass osv). Blir mye lettere å hjelpe da
Skagen Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
k-orm Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 De anbefalte spesifikkasjonene er ikke så veldig krevende: 2,4GHz Core2 Quad /2,1GHz Phenom X3 2,5GB RAM GeForce 8600 eller Radeon HD3870 med 512MB RAM
Eirik Skrevet 1. mars 2009 Skrevet 1. mars 2009 (endret) Aritgkar du Ullsokk1 ... Endret 1. mars 2009 av Wikipedersen
MrAvionics Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Skrevet 1. mars 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312845 Hehe ullsokk du er smart men konsoll duger jo rett og slett ikke!!! hehe men artig innlegg
Ullsokk1 Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Skjønner den Men hvorfor ikke ha en grei pc og en konsoll? Slipper du å tenke på lagg osv Skjønner jo godt at du vil spille FPS spill som CS osv da
MrAvionics Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Skrevet 2. mars 2009 Skjønner den Men hvorfor ikke ha en grei pc og en konsoll? Slipper du å tenke på lagg osv Skjønner jo godt at du vil spille FPS spill som CS osv da Ja men missliker sterkt å spille konsoll. kommer sikkert av at jeg alltid har spillt pc siden jeg var tre år da og konsoll har jeg nesten ikke hatt. har bare hatt ps2 men nesten ikke brukt den...
Eirik Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Hehe. Samme her. Syns PC er den klart morsomste spill-maskinen. Dessuten så syns jeg 'bekymringen' om fps og lagg er noe av sjarmen Tweaking og instilling osv.. alltid likt slik
Ullsokk1 Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Hehe. Samme her. Syns PC er den klart morsomste spill-maskinen. Dessuten så syns jeg 'bekymringen' om fps og lagg er noe av sjarmen Tweaking og instilling osv.. alltid likt slik Jeg har likt det selv, helt til alt må på LOW og still lagging xD
MrAvionics Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Skrevet 3. mars 2009 Hehe. Samme her. Syns PC er den klart morsomste spill-maskinen. Dessuten så syns jeg 'bekymringen' om fps og lagg er noe av sjarmen Tweaking og instilling osv.. alltid likt slik Jeg har likt det selv, helt til alt må på LOW og still lagging xD Hehe men da må man bare sette igang å klokke og oppgradere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå