Gå til innhold

BILLIG objektiver ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
allsidig zoomlinse med innebygd focus, dvs. at linsen ikke beveger seg utover ved fokusering.

rynker litt på nesen av denne forklaringen... virker ikke som selgeren har mye kunnskap...

 

Btw. Står hverken hva han vil ha for hvert enkelt objektiv, eller hvor lenge de er brukt...

 

Veldig skeptisk...

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
"Peder Aas" (noen som har tatt juss her?) har postet tre nær likelydende innelgg med lenke til denne "fantastiske" annonsen i ulike tråder. Peder er nok selger.

 

Mvh,

 

Ole Vold

 

 

Regner med du har tatt juss :new_woot:

Bra jobba.

Dette virker for meg 100% mistenksomt. Alle postene ble postet rett etter at annonsen var lagt ut, både finn og foto.no

I tilleg ble han medlem i DAG!

 

bra jobba Ole.

 

Dette lukter veldig tyvgods.

Lenke til kommentar

bra jobba Ole.

:roll: haha :p

Ja... bare for å klare opp, så er altså Ole Vold bare enda en av standardfigurene i juridiske (eksamens)oppgaver. Peder Ås og hans ex-kone Marte Kirkerud er vel de mest kjente - de har vel vært med i alle oppgaver etter krigen (kanskje før også for alt hva jeg vet). Objektivene, skulle man være så dum å kjøpe dem, kan formodentlig hentes i Lillevik.

Lenke til kommentar

bra jobba Ole.

:roll: haha :p

Ja... bare for å klare opp, så er altså Ole Vold bare enda en av standardfigurene i juridiske (eksamens)oppgaver. Peder Ås og hans ex-kone Marte Kirkerud er vel de mest kjente - de har vel vært med i alle oppgaver etter krigen (kanskje før også for alt hva jeg vet). Objektivene, skulle man være så dum å kjøpe dem, kan formodentlig hentes i Lillevik.

ahh... derfor ole vold ;)

tror ikke jeg henger hang med på peder ås og marte kirkerud, men men... Tror vi setter strek over denne diskusjonen :)

 

litt OT: Birger Bra har vært standarfigur i mine entrepenørskaps-oppgaver :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...