Gå til innhold

Noen spørsmål om Killzone 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske mange spørsmål så jeg skriver dem ikke i den "virkelige" Killzone 2 tråden.

Og jeg spiller akkurat nå på easy.

1. Jeg spiller nå på levelen Cruise. Men hvordan i ******* skal jeg få tatt bossene egentlig? Det flyger jo roboter rundt meg og hundrevis av Helghaster og jeg greier ikke å drepe robotene, Helghastene og bossene på samme tid.

2. Går det an å få perker?

3.Når tid får man de andre klassene og våpenene?

4.Før man joiner en server, er det mulig å se hvilke maps serveren er på da?

5.Tror dere Guerrilla kommer til å gi ut flere ranker, baner osv i flerspilleren?

6. Bruker egentllig Helghastene militær taktikker?

Det kommer sikkert flere ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare på noen få ting

2. Tror ikke du kan få perker

3. Klasser og våpen får man etterhvert som man går opp i rank, den andre pistolen får du av 10 pistol kills 8 ganger altså medaljen for 10 pistol kills

4. Tror ikke det, jeg synes det systemet er dårlig og burde oppdaters, det er også vanskelig å få joinet med venner, med mindre man går inn på servere med 10+ ledige plasser

6. Det lille jeg har spillt SP ser det ikke veldig sånn ut, men er usikker her

Skrevet
Jeg har ganske mange spørsmål så jeg skriver dem ikke i den "virkelige" Killzone 2 tråden.

Og jeg spiller akkurat nå på easy.

1. Jeg spiller nå på levelen Cruise. Men hvordan i ******* skal jeg få tatt bossene egentlig? Det flyger jo roboter rundt meg og hundrevis av Helghaster og jeg greier ikke å drepe robotene, Helghastene og bossene på samme tid.

2. Går det an å få perker?

3.Når tid får man de andre klassene og våpenene?

4.Før man joiner en server, er det mulig å se hvilke maps serveren er på da?

5.Tror dere Guerrilla kommer til å gi ut flere ranker, baner osv i flerspilleren?

6. Bruker egentllig Helghastene militær taktikker?

Det kommer sikkert flere ;)

1. Skyte de. Bruk cover mye og beveg deg rundt.

Alle flyvende ting er bare å få nok kuler i så sprenger de.

6. Er vel snakket om at på vanskelighetsgraden Elite har Helgastene en såkal SWAT ai.

Ikke vet jeg hva det går i, men de er nå flinke til å flanke deg om du blir passiv selv på enklere vanskeligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...