Gå til innhold

[Løst]Vurderer å kjøpe meg ny mobil.

Tart

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene.

Jeg hadde Nokia E71 et par ukers tid nå og det er en veldig god telefon! Nå skal det sies at det var SW-feil på min så den er på vei til verksted nå, jeg kommer ikke til å velge samme telefon igjen nå, men kan trygt anbefale telefonen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene.

Veldig godt valg i så fall! men hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på det svarte eksenplare av e71 som er like rundt hjørnet

er bildet av den her:

http://www.gsmarena.com/nokia_e71-pictures-2425.php :)

Den sorte hadde jeg for to uker siden så den har nok rundet hjørnet og ankommet landet. ;)

Skrevet

Har hatt E71 i en måned nå og knall fornøyd, det jeg liker godt med E-serien er den komplette muligheten til å justere skrivebordet.

Hvis kamera ikke har noe å si :) så er E71 knallmobil. Det eneste jeg savner er å skrive sms mens jeg kjører bil, men det skal jeg strengt tatt ikke gjøre.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...