ferrek Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene. Jeg hadde Nokia E71 et par ukers tid nå og det er en veldig god telefon! Nå skal det sies at det var SW-feil på min så den er på vei til verksted nå, jeg kommer ikke til å velge samme telefon igjen nå, men kan trygt anbefale telefonen!
bjorkli Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene. Veldig godt valg i så fall! men hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på det svarte eksenplare av e71 som er like rundt hjørnet er bildet av den her: http://www.gsmarena.com/nokia_e71-pictures-2425.php
ferrek Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene. Veldig godt valg i så fall! men hadde jeg vært deg, ville jeg ventet på det svarte eksenplare av e71 som er like rundt hjørnet er bildet av den her: http://www.gsmarena.com/nokia_e71-pictures-2425.php Den sorte hadde jeg for to uker siden så den har nok rundet hjørnet og ankommet landet.
Blackster Skrevet 3. mars 2009 Skrevet 3. mars 2009 Ja vurderer nå seriøst E71. Fikk prøve den litt i butikken og den virket veldig rask og smooth. Ekstremt god å skriev på også og virket veldig kjapp i menyene. Har hatt E71 i en måned nå og knall fornøyd, det jeg liker godt med E-serien er den komplette muligheten til å justere skrivebordet. Hvis kamera ikke har noe å si så er E71 knallmobil. Det eneste jeg savner er å skrive sms mens jeg kjører bil, men det skal jeg strengt tatt ikke gjøre.
Tart Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Skrevet 9. mars 2009 Jippi, da ble det E71 Black hos chess. 1299 uten operatørlås. Takker for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå