Gå til innhold

BK: Feier over Oslofjorden


einaros

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

einaros du har postet endel bilder som holder en høy standard. Dette

føyer seg inn i rekken og jeg må si at jeg liker det ekstremt godt.

 

En helt fantastisk stemning og et flott utsnitt. Fargetempratur er perfekt og det er masse dynamikk og dramtikk i motivet. Synes valget av båtene er riktig gjort. Dette er et type bilde jeg stolt hadde f.eks fått på et lerret og hengt på veggen !

 

Uten tvil et av de beste bildene jeg har sett her inne på bildekritikken !

Lenke til kommentar
Hadde gjerne sett at jeg fikk med litt mer av båtene nede til høyre, men lot de like fullt være med i bildet, da det går klarere frem hva motivet inneholder.

 

Veldig bra. Dette liker jeg veldig godt. Fint snitt, dynamisk og båtene er der de skal være. Du har definitivt vært på riktig sted til riktig tid. :thumbup:

 

Pål

Lenke til kommentar
Veldig bra. Dette liker jeg veldig godt. Fint snitt, dynamisk og båtene er der de skal være. Du har definitivt vært på riktig sted til riktig tid. :thumbup:

 

Det verste var at jeg gikk dit vel vitende om hvordan været kunne bli :) Satt på trikken ned mot Oslo sentrum og så at snøtunge skyer i høy hastighet beveget seg over byen. Tenkte da at det var sjanse for litt turbulent himmel utover fjorden, og kanskje litt solgjennombrudd om jeg hadde flaks.

 

Sola uteble stort sett, men himmelen satt i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...