Gå til innhold

Spille av filmer fra PCen på Xbox 360


Dumrian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen ting som er galt, det er bare at det fungerer ikke så opptimalt som Microsoft skal ha det til. Jeg klarte å spille av WMA(eller hva det heter, vertfall Windows sine egne filer) fil.Men de fungerer ikke så bra, derfor har jeg kjøpt meg en hardisk og spiller direkte fra den, kobler den i usbutakene på xboxen. Fungerer TOPP ;D

Lenke til kommentar

hvis du skal spille av divx, xvid i type .avi format må du laste ned codec fra xbox live.

 

Altså du må være tilkoblet internett med din xbox med en profil.

 

og glem xbox media center, bruk video "bladet".

 

du må da ha wmp11 på din pc og lagt til xbox 360 i deling.

 

http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/XPSP2.htm

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar
Det er ingen ting som er galt, det er bare at det fungerer ikke så opptimalt som Microsoft skal ha det til. Jeg klarte å spille av WMA(eller hva det heter, vertfall Windows sine egne filer) fil.Men de fungerer ikke så bra, derfor har jeg kjøpt meg en hardisk og spiller direkte fra den, kobler den i usbutakene på xboxen. Fungerer TOPP ;D

 

Er det egen strømforsyning på denne harddisken? Har prøvd det samme selv, med en WD 1TB disk. Finner den ikke på xboxen, med mindre jeg må vente i flere timer. Funker fjell med minnepenn og sånn, men det er jo begrensa hva man får inn på en slik en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...